Plzeň 2015 spolupracuje s regionálními centry kultury. Chce zlepšit informovanost

Společnost Plzeň 2015 buduje regionální informační síť. Prostřednictvím městských kulturních a informačních center chce i za hranicemi západočeské metropole informovat o dění a programu projektu Evropského hlavního města kultury. Součástí je také možnost zakoupení vstupenek.

Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Jedna ze tří kašen na plzeňském náměstí | Foto: Plzeň 2015

Jedním z prvních míst, se kterými byla zahájena spolupráce, jsou Dobřeny. Ředitelka místního kulturního střediska Simona Sýkorová podobný projekt vítá.

„Jsem určitě ráda, že jsme se do projektu zapojili. Myslím si, že regionální partnerství a spolupráce s informačním centrem je opravdu přínosná pro obě strany, protože jednak můžeme Plzeň 2015 propagovat za hranicí města a jednak nám to přináší zase rozšíření služeb, nabídky, maloobchodu a tak dál,“ vysvětluje.

Přehrát

00:00 / 00:00

Podrobnosti zjišťoval redaktor Adam Vlček

Plzeň 2015 zase nabízí svým partnerům zviditelnění v programových brožurách a na vybraných akcích. Každý měsíc také vyvěšuje na své internetové stránky informace o zajímavých událostech v kraji.

„Nechceme jednostranně působit jenom na region, ale zároveň víme, že region má spoustu pokladů, které může nabídnout, a chceme na ně upozornit jak české, tak zahraniční turisty. A někdy dokonce i Plzeňáky,“ potvrzuje manažerka společnosti Plzeň 2015 Monika Bechná.

V současnosti je v Plzeňském kraji asi dvacítka míst, která jsou zapojena do regionální informační sítě. Cílem je zhruba dvojnásobek. Každé centrum je viditelně označeno několika prvky.

Vstupenky na akce

„Jednak je to tabulka u dveří nebo u vstupu, dále je tam samolepka, někde větší, někde menší, a pak tam bude také stojan na propagační materiály. Všechno bude v růžovo-bílých barvách a s nápisem Info Plzeň 2015,“ přibližuje Bechná.

Pracuje se také na rozšíření takzvané Plzeňské vstupenky do regionu. Časem by se informační síť mohla rozrůst i za hranice kraje.

„Teď se soustředíme vyloženě na partnerská místa a na to, že propojení s Plzeňskou vstupenkou je velice jednoduché. Samozřejmě chceme proniknout také za hranice, a to zejména do Německa, případně do Rakouska, a tam jednáme ještě s jiným provozovatelem, protože tam musíme počítat třeba s eurem a řešit jiné technické záležitosti,“ uvažuje Bechná.

Už teď mohou lidé nejen v Plzni, ale i ve všech regionálních centrech kupovat vstupenky na akce Plzně 2015. V prodeji jsou například lístky na vystoupení nového cirkusu.

Adam Vlček Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme