Praha| 16. 6. 2020 |Michal Komárek |Komentáře |Komentář Škola zůstala místem, kde se vykonávají povinné rituály Nejsou maturity a přijímačky v době koronavirové krize především výrazem naší fascinace byrokracií? Opravdu je potřebujeme?
Praha| 1. 5. 2020 |Michal Komárek |Komentáře |Komentář Hříčka v rukou epidemiologů. Ministr by měl za školy více bojovat Ministerstvo školství není v době koronavirové krize pro školy silným a výrazným partnerem. Je slabé. Zakřiknuté. Je hříčkou v rukou epidemiologů.
Praha| 17. 7. 2019 |Michal Komárek |Komentáře |Komentář Podle čeho se bude učit? Ve školských reformách těžko hledat logiku Ano, sloučení těch dvou ústavů má logiku, jejich činnost se v lecčems překrývá a jejich práce rozhodně nebyla bez chyb.
Praha| 2. 5. 2019 |Michal Komárek |Komentáře |Komentář Každé dítě by mělo mít možnost chodit do dobré veřejné školy Finsko nabízí inspiraci: snažit se, aby všechny školy byly dobré. Náročné přijímačky, stěhování, stres by pak mohly do značné míry odpadnout.
Praha| 19. 9. 2018 |Michal Komárek |Komentáře |Komentář Školství jako priorita? 20 let jsou to jen plané řeči Neúprosným dokladem toho, že čeští politici neberou školství jako prioritu, jsou studie Education at a Glance, neboli Letmý pohled na vzdělávání.