Akční nabídky mohou být často nekalou praktikou obchodních řetězců
Zboží z akčního letáku v obchodě nebylo – nebo bylo za jinou cenu, než jaká byla v letáku uvedena. Podobné zkušenosti s obchodními řetězci má řada lidí.
Mnozí se setkali i s tím, že zlevněné zboží sice za avizovanou cenu v obchodě našli, ale na účtence pak byla cena úplně jiná, často vyšší.
„Mně se to nestává často, ale stává se to. A většinou to nesedí k mé škodě, to můžu říct. Ale když to jdu reklamovat, vyjdou vstříc. Člověk musí kontrolovat,“ říká paní Zdena z Českých Budějovic.
Na zkušenosti lidí s akčními letáky obchodních řetězců se ptala reportérka Romana Kostohryzová
Podobné zkušenosti s obchodními řetězci a jejich akcemi mají také paní Květa a Josef. Nepravdivé údaje o ceně už zažili.
„Že tam byla ta původní cena, ne ta zlevněná. Když to reklamuju, oni mi to vrátí,“ popisuje paní Květa.
Také se prý stane, že v letáku je nějaké zboží, ale už ráno v obchodě není.