Akční nabídky mohou být často nekalou praktikou obchodních řetězců

Zboží z akčního letáku v obchodě nebylo – nebo bylo za jinou cenu, než jaká byla v letáku uvedena. Podobné zkušenosti s obchodními řetězci má řada lidí.

Tento článek je více než rok starý.

Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

u pokladny v supermarketu

u pokladny v supermarketu | Foto: Eva Odstrčilová

Mnozí se setkali i s tím, že zlevněné zboží sice za avizovanou cenu v obchodě našli, ale na účtence pak byla cena úplně jiná, často vyšší.

„Mně se to nestává často, ale stává se to. A většinou to nesedí k mé škodě, to můžu říct. Ale když to jdu reklamovat, vyjdou vstříc. Člověk musí kontrolovat,“ říká paní Zdena z Českých Budějovic.

Přehrát

00:00 / 00:00

Na zkušenosti lidí s akčními letáky obchodních řetězců se ptala reportérka Romana Kostohryzová

Podobné zkušenosti s obchodními řetězci a jejich akcemi mají také paní Květa a Josef. Nepravdivé údaje o ceně už zažili.

„Že tam byla ta původní cena, ne ta zlevněná. Když to reklamuju, oni mi to vrátí,“ popisuje paní Květa.

Také se prý stane, že v letáku je nějaké zboží, ale už ráno v obchodě není.

Romana Kostohryzová Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme