Brněnský dopravní podnik loni prodal téměř tři miliony SMS jízdenek

Brněnský dopravní podnik loni prodal rekordní počet SMS jízdenek. Lidé si jich koupili téměř tři miliony. Oproti předchozímu roku se zájem o elektronické jízdné zvýšil asi o polovinu.

Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Brněnská MHD | Foto: Ivan Holas

„Nejvíc se prodávají SMS jízdenky v hodnotě 20 korun, což je základní na 20 minut. Díky prodeji SMS jízdenek nám klesl doprovodný prodej jízdních dokladů u řidiče, a to téměř o 40 procent,“ říká mluvčí DPMB Barbora Lukšová.

S úplným zrušením prodeje u řidiče zatím dopravce nepočítá. Zaměřit se chce hlavně na využití bezkontaktních platebních karet přímo ve vozidlech.

V současnosti dopravce nabízí tři druhy SMS jízdenek – kromě dvacetiminutové i na 75 minut za 29 korun a celodenní za 99 korun. Jízdenky platí v tarifních zónách 100 a 101 v tramvajích, trolejbusech a autobusech, neplatí však ve vlacích.

Tomáš Jelen Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme