Krkonoše se přizpůsobují novým trendům, tištěné průvodce doplňují aplikace pro mobily

Návštěvníci Krkonoš se mohou v zimě těšit na nové mobilní aplikace. Připravuje je nejen Svazek měst a obcí Krknonoše, který provozuje dohromady 21 infocenter, ale také některá lyžařská střediska.

Tento článek je více než rok starý.

Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Rozcestník

Rozcestník | Foto: Standa Soukup

Klasická infocentra určitě svou klientelu mají a neztratí ji. Za poslední rok se ale návštěvníci stále častěji ptají na mobilní aplikace, které by jim umožnily získávat informace přímo v terénu.

Spousta turistů byla také nespokojená s provozní dobou infocenter, která v Krkonoších zavírají kolem páté hodiny odpolední. Jejich provozovatel, Svazek měst a obcí Krkonoše, proto přišel s nápadem vyvinout mobilní aplikaci, která funguje 24 hodin denně a bude dostupná v češtině, němčině a polštině.

Pamatuje se i na ty, kteří nemají mobilní připojení na internet. Po zavírací době bude za dveřmi infocenter zdarma k dispozici přístup na síť a aplikaci si bude možné prohlédnout nebo stáhnout její offline verzi do vlastního počítače či telefonu.

Offline verze nebude samozřejmě tak často aktualizovaná, ale i tak by měla podat základní informace o výletech, ubytování a stravování.

Databáze aplikací je postavená podle toho, na co se návštěvníci nejčastěji ptají. Budou tam tedy detailně popsané nápady na výlety, a to podle kilometrů, času nebo fyzické náročnosti. Samozřejmostí jsou přiložené mapy. Online verze bude propojena i s aktuálními informacemi o terénu a počasí. Řidiči určitě ocení seznam a aktuální stav parkovišť.

Skiareál ve Špindlerově mlýně nabídne online nákup permanentek

Mobilní aplikace nabízí různá řada turistických zařízení všude po světě. V Krkonoších se k tomuto trendu přidává i jeden z největších tuzemských skiareálů Špindlerův Mlýn.

Kromě aktuálních informací o počasí, stavu sjezdovek a možnosti parkování bude také možné přes aplikaci zakoupit permanentky na vleky.

Aplikace bude spuštěna se začátkem zimní sezóny a bude dostupná v češtině a angličtině. Stejně jako v případě infocenter by měla pomoci zmenšit fronty u pokladen a zrychlit odbavení zákazníků.

Hana Novotná Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme