Krkonoše se přizpůsobují novým trendům, tištěné průvodce doplňují aplikace pro mobily

Návštěvníci Krkonoš se mohou v zimě těšit na nové mobilní aplikace. Připravuje je nejen Svazek měst a obcí Krknonoše, který provozuje dohromady 21 infocenter, ale také některá lyžařská střediska.

Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Rozcestník | Foto: Standa Soukup

Klasická infocentra určitě svou klientelu mají a neztratí ji. Za poslední rok se ale návštěvníci stále častěji ptají na mobilní aplikace, které by jim umožnily získávat informace přímo v terénu.

Spousta turistů byla také nespokojená s provozní dobou infocenter, která v Krkonoších zavírají kolem páté hodiny odpolední. Jejich provozovatel, Svazek měst a obcí Krkonoše, proto přišel s nápadem vyvinout mobilní aplikaci, která funguje 24 hodin denně a bude dostupná v češtině, němčině a polštině.

Pamatuje se i na ty, kteří nemají mobilní připojení na internet. Po zavírací době bude za dveřmi infocenter zdarma k dispozici přístup na síť a aplikaci si bude možné prohlédnout nebo stáhnout její offline verzi do vlastního počítače či telefonu.

Offline verze nebude samozřejmě tak často aktualizovaná, ale i tak by měla podat základní informace o výletech, ubytování a stravování.

Databáze aplikací je postavená podle toho, na co se návštěvníci nejčastěji ptají. Budou tam tedy detailně popsané nápady na výlety, a to podle kilometrů, času nebo fyzické náročnosti. Samozřejmostí jsou přiložené mapy. Online verze bude propojena i s aktuálními informacemi o terénu a počasí. Řidiči určitě ocení seznam a aktuální stav parkovišť.

Skiareál ve Špindlerově mlýně nabídne online nákup permanentek

Mobilní aplikace nabízí různá řada turistických zařízení všude po světě. V Krkonoších se k tomuto trendu přidává i jeden z největších tuzemských skiareálů Špindlerův Mlýn.

Kromě aktuálních informací o počasí, stavu sjezdovek a možnosti parkování bude také možné přes aplikaci zakoupit permanentky na vleky.

Aplikace bude spuštěna se začátkem zimní sezóny a bude dostupná v češtině a angličtině. Stejně jako v případě infocenter by měla pomoci zmenšit fronty u pokladen a zrychlit odbavení zákazníků.

Hana Novotná Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme