Lidé často netuší, jak mohou u cestovní kanceláře reklamovat zájezd

V poradně Sdružení obrany spotřebitelů se měsíčně hromadí na dvě desítky dotazů ohledně reklamace zájezdů. Nespokojení klienti cestovních kanceláří totiž často netuší, jak by měli postupovat.

Tento článek je více než rok starý.

Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

pláž

pláž | Foto: Martin Dorazín | Zdroj: Český rozhlas

„Měli jsme tam úplně špatné ubytování, všechno, což jako může se stát, to by člověk neřešil, ale když jsem se potom vrátila a reklamovala to, tak oni se rok vůbec neozývali,“ vzpomíná Irena Žákovská z Brna na nepěkný zážitek z dovolené v Turecku.

Na Sdružení obrany spotřebitelů se s končícím létem obrací stále více lidí, které zajímá, co mohou v případě nespokojenosti dělat. Nejčastěji mívají problém s ubytováním. Důležité je ale jednat zavčasu.

Přehrát

00:00 / 00:00

Redaktorka Zuzana Plíšková zjišťovala, jak u cestovní kanceláře reklamovat zájezd

„V každém případě doporučuji vždy na místě zdokumentovat nedostatky anebo s delegátem hned sepsat protokol. A reklamovat samozřejmě ihned, nejpozději do tří měsíců od data ukončení zájezdu. Vždycky říkám – okamžitě reklamovat a vždycky se zkusit nějak domluvit,“ radí předsedkyně sdružení Gerta Mazalová.

Obvykle cestovní kanceláře či agentury nabídnou nespokojeným klientům slevu nebo alespoň náhradu.

Zuzana Plíšková Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme