Masarykova univerzita má mezi středoškoláky na 150 ambasadorů

Nový prvek, takzvané ambasadory, zapojila do své komunikační strategie Masarykova univerzita. Na českých a slovenských středních školách vybudovala síť studentských vyslanců, kteří budou spolužákům zprostředkovávat aktuální informace o možnostech studia a dění na univerzitě. Cílem přitom není navýšit počet přihlášených ke studiu, ale naopak aby se nehlásili zájemci bez konkrétní představy o studiu.

Tento článek je více než rok starý.

Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Masarykova univerzita - budova rektorátu v Brně

Masarykova univerzita - budova rektorátu v Brně | Foto: Vladan Dokoupil

Autor nápadu Michal Vičar přiznává, že se částečně inspiroval některými netradičními způsoby komunikace vysokých škol s potenciálnímu budoucími studenty v zahraniční, u nás ale podobně rozsáhlý projekt zatím nemá obdoby:

„Zaznamenal jsem ambasadory vyloženě zaměřené na přírodovědné obory, ale upřímně nevím, jakým způsobem ta aktivita funguje. Že by přímo konkrétní univerzita měla napříč svými fakultami ambasadory, tak toto v ČR myslím ještě neexistuje.“

Ze 150 současných ambasadorů je plná třetina ze Slovenska, právě odtud totiž studuje na Masarykově univerzitě velké množství lidí.

Ivana Geletková z gymnázia v Sučanech na nabídku stát se ambasadorkou této univerzity reagovala okamžitě a byla ráda, že uspěla:

„Dostaneme se k informacím, novinkám, aktuálním věcem, týkajících se univerzity a o nich informujeme školu, spolužáky.“

Ivan Holas Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme