Operátor O2 měl rozsáhlý výpadek, všechny služby už ale obnovil

Operátor 02 měl ráno výpadek sítě ve velké části Čech. Lidé se přes dvě hodiny nemohli dovolat ani připojit k internetu. Nefungovala ani oficiální webová stránka firmy. Před 11. hodinou operátor veškeré své služby opět zprovoznil. Příčinou poruchy bylo přerušení optického kabelu.

Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Telefónica O2 | Foto: Tomáš Adamec

„V současné chvíli mohu potvrdit to, že naše síť už je opět plně funkční,“ řekla Českému rozhlasu mluvčí operátora Lucie Pecháčková.

„Výpadek mobilní sítě se týkal jižních, západních a středních Čech a části Prahy, nejednalo se o výpadek celé sítě. Příčinou výpadku bylo přerušení optického kabelu při revizních pracích.“

Přehrát

00:00 / 00:00

Mobilní operátor O2 měl rozsáhlý výpadek. Na jeho rozsah a důvody se Český rozhlas ptal mluvčí O2 Lucie Pecháčkové

Kromě oblastí uvedených operátorem se ale problémy podle některých stěžujících si zákazníků objevily také na Moravě. Jestli O2 své klienty za výpadek nějak odškodní, firma zatím nesdělila.

„Pro nás je v současné chvíli prioritou to technické řešení na zajištění toho, aby se situace už neopakovala. Proto je v současné chvíli předčasné toto jakkoliv komentovat,“ uvedla Pecháčková.

Tísňové volání bez SIM karty

Kvůli výpadku sítě se klienti O2 nedovolali ani na tísňové linky. V takovém případě je vždy zapotřebí z mobilu vyndat SIM kartu a volat bez ní.

"Telefon si najde nejbližšího dostupného operátora a přes něj tísňovou linku spojí,“ mluvčí karlovarské záchranky Petra Bakurová.

„My při každém výpadku zákazníkům doporučujeme, aby při volání na tísňové linky vyndali SIM kartu. To platí u všech operátorů,“ dodala mluvčí O2.

 

⚠ UPOZORNĚNÍ ⚠Aktuálně evidujeme výpadek v naší mobilní síti. Někteří z našich zákazníků v jižních, západních, střední...

Posted by O2 CZ on 19. srpen 2015

O2 je jednou z největších telekomunikačních firem v České republice. Mobilní služby od O2 využívalo ke konci června 2015 celkem 4,945 milionu zákazníků a počet zákazníků smluvních služeb činil 3,252 milionu.

Internet v mobilu používalo díky rozvoji vysokorychlostních sítí 1,5 milionu zákazníků a počet zákazníků pevného internetu xDSL dosahoval 799.000. Na trhu virtuálních operátorů měla firma 60 procent.

ČTK, Andrea Strohmaierová, mta, Michaela Široká Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme