Fotbalová liga má nového titulárního sponzora, bude se jmenovat podle barev HET

Novým generálním partnerem první fotbalové ligy se stala společnost HET, vyrábějící nátěrové hmoty. Její jméno v názvu soutěže nahradí společnost ePojisteni.cz, která se rozhodla sponzorství ligy předčasně ukončit. Smlouva mezi ligou a HET byla uzavřena na rok, jelikož od sezony 2018/19 je už uzavřená smlouva s firmou Fortuna.

Tento článek je více než rok starý.

Praha Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Logo HET ligy

Logo HET ligy | Foto: HET liga

"Jsem nesmírně rád, že se podařilo v nelehké době sehnat k lize generálního partnera s takovým časovým předstihem před startem sezony. Jsme rádi, že se s českou ligou spojuje tradiční česká společnost. Věřím, že spolupráce neskončí jen u jedné sezony, ale že když se osvědčí, najdeme způsob, jak dále spolupracovat," řekl novinářům předseda Ligové fotbalové asociace Dušan Svoboda.

Baroš se vrací do Baníku. V Ostravě podepsal roční smlouvu

Číst článek

Obě strany se rozhodly nekomentovat finanční podmínky smlouvy. Jde však o nejvyšší částku, jakou kdy HET vydal na propagaci své značky. Bývalí generální partneři podle médií platili zhruba 40 až 60 milionů korun.

"Ne každá firma si může finanční plnění smlouvy dovolit. Navíc do toho negativně vstoupila kauza, kterou si fotbal prochází, ale dohoda s ryze českou firmou je důkaz, že se profesionální fotbal vydal správnou cestou," uvedl Svoboda.

Po názvech Gambrinus liga, Synot liga a ePojištění liga se nyní nejvyšší domácí fotbalová soutěž bude jmenovat HET liga. "Je to krátký a jednoduše zapamatovatelný název, takže mně se líbí, i když si na něj budeme muset zvykat," dodal Svoboda.

Liga mistrů jako motiv pro sponzoring

Firma HET se rozhodla vstoupit do fotbalu i kvůli tomu, že v nadcházející sezoně bude mít mistr velkou šanci na přímý postup do Ligy mistrů.

"Naše cílová skupina jsou fanoušci sportu. A fotbal je sport číslo jedna. Nastávající sezona bude extrémně zajímavá z toho pohledu, že se hraje o Ligu mistrů, a my chceme být u toho. Z marketingového hlediska je to velmi zajímavé," řekl obchodní a marketingový ředitel společnosti Jiří Sokol.

"Sponzorovali jsme deset let FK Teplice, byli jsme partnery agentury BPA v rámci extraligy ledního hokeje. Teď jsme pozorně sledovali situaci a odstoupení dosavadního generálního partnera byla zajímavá informace. Proto jsme vstoupili do jednání. Společnou řeč jsme našli během pár jednání. Pro nás je to čest," dodal.

ČTK Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme