O konci titulárního sponzora víme od ledna, zní z Ligové fotbalové asociace. S Peltou prý nesouvisí

Společnost ePojisteni.cz potvrdila, že po roce končí v roli titulárního partnera první fotbalové ligy. Firma se rozhodla nevyužít opci na další roční spolupráci. Už v lednu o tom informovala Ligovou fotbalovou asociaci, která jedná s potenciálními sponzory pro příští ročník nejvyšší soutěže.

Praha Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Fotbal (ilustrační foto) | Foto: Michal Krumphanzl, ČTK

Obě strany se dohodly, že informaci o ukončení spolupráce zveřejní až po konci ligového ročníku. „Společnost STES, držitel marketingových a televizních práv profesionálních klubů, informaci o neuplatnění opce obdržela poslední lednový den, v termínu, který je dle výkladu smlouvy poslední možný," uvedla LFA v prohlášení na svém webu.

„Je tak zřejmé, že odchod titulárního partnera první ligy nemá souvislost s aktuálními událostmi ve Fotbalové asociaci České republiky," popřela LFA spekulace, že by firma ePojisteni.cz skončila kvůli aféře kolem FAČR a jejího předsedy Miroslava Pelty, kteří jsou od začátku května obviněni ze zneužívání státních dotací.

Tvrdík hrozí, že CEFC přestane podporovat český fotbal. Liga navíc přišla o titulárního sponzora

Číst článek

„I když je námi podporovaná fotbalová liga profesionální soutěží řízenou kluby a funguje zcela samostatně, současné kauzy výkonnostního fotbalu poškozují fotbal jako takový a je na místě kompletně zrevidovat způsob rozdělování dotací," uvedl výkonný ředitel ePojisteni.cz Dušan Šenkypl v tiskové zprávě.

S nedávno skončenou sezonou první ligy byla společnost ePojisteni.cz spokojena. Některé zamýšlené projekty a nápady však titulární partner ligy nedokázal plně realizovat. „Představili jsme projekt Fandím fotbalu, ale nenašli jsme vhodné směřování naší další spolupráce. Proto jsme se rozhodli naše investice do fotbalu ukončit," konstatoval Šenkypl.

Internetový vyhledávač pojištění loni v červenci nahradil v názvu soutěže sázkovou společnost Synot, jejíž jméno nesla liga dva roky. Od roku 1997 do roku 2014 byl titulárním partnerem pivovar Gambrinus.

Detaily finančního plnění nebyly zveřejněny, ale ročně by titulární sponzorství mělo přinášet fotbalové lize kolem 50 až 60 milionů korun.

Sponzor na přespříští sezonu už je jasný

Už loni v říjnu bylo oznámeno, že od sezony 2018/19 bude v názvu ligy sázková kancelář Fortuna, která nyní sponzoruje nižší soutěže. Uspíšení spolupráce podle Hospodářských novin zřejmě nebude možné, protože mezi partnery ligy ještě rok budou jiná sázková kancelář Tipsport a její partnerská společnost Chance. Vedení ligy tak bude muset hledat na příští ročník nového partnera.

„Ligová fotbalová asociace a STES v tuto chvíli intenzivně pokračují v jednáních, která započala už během jarní části sezóny, s potencionálními partnery," stojí v prohlášení LFA.

ČTK Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme