Zlatanův recept na dlouhověkost: zmrzlinu a těstoviny nezná, všechno jídlo na váhu a žádná posilovna

Zlatan Ibrahimović ani ve svých 39 letech nepřestává udivovat fotbalový svět. Naposledy se o tom přesvědčili hráči Neapole, kterým švédský kanonýr v 8. kole italské ligy vstřelil dvě branky a nasměroval AC Milán k výhře. Není žádným tajemstvím, že Zlatanova forma jde ruku v ruce s kvalitní životosprávou, a hlavně přísným jídelníčkem.

Milán Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Zlatan Ibrahimovič | Zdroj: Reuters

AC Milán aktuálně vede italskou Serii A a vděčit za to může hlavně Ibrahimovićovi, který přitom za rok oslaví kulaté čtyřicetiny.

Další dva góly a pak zranění. Zlatana čeká pauza, AC Milán může chybět i v duelu se Spartou

Číst článek

Švédský útočník navíc s 10 góly vede i tabulku střelců a fanoušci i experti řeší, jak je možné, že i v pokročilejším věku je schopný hrát kvalitně na tak vysoké úrovni.

Britský list Daily Mail si všiml, že Zlatan, podobně jako jeho konkurent z Juventusu Turín Cristiano Ronaldo, drží přísnou dietu, ve které například není absolutně žádný prostor pro těstoviny či zmrzlinu.

Takto vypadá Zlatan Ibrahimović ve svých 39 letech:

Každá Zlatanova porce jídla musí nejprve na váhu a až poté mu ji osobní kuchař naservíruje na talíř. Na něm byste ale jen těžko našli zmrazené polotovary, zmrzlinu či těstoviny.

Urostlý Švéd s bosensko-chorvatskými kořeny si naopak potrpí na kuřecí a čerstvé hovězí maso se zeleninou. Sacharidy z těstovin nahrazuje cereáliemi, protože si chce držet váhu mezi 92 a 94 kilogramy.

Zlatan se podobným stravovacím návykům naučil už během svého prvního působení v Itálii, když před více než 15 lety nastupoval za konkurenční Juventus. Tehdy mu prý navíc místní dietologové doporučili jíst osm mandlí denně, kvůli jejich kvalitním tukům.

Žádná posilovna

Ačkoliv se tomu při pohledu na Zlatanovo svalnaté tělo nechce věřit, rodák ze švédského Malmö není zrovna příznivcem zvedání železa v posilovně.

Namísto toho si raději s trenérem zatrénuje taekwondo, které udržuje jeho tělo pružné a svaly dostatečně odolné na souboje s protihráči ve vápně.

Michal Markup Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme