Vypjatý závěr prvního finále NBA má dohru, clevelandský Thompson dostal za potyčku pokutu 20 tisíc dolarů

Basketbalista Tristan Thompson z Clevelandu dostal od vedení NBA pokutu 25 tisíc dolarů (asi 553 tisíc korun). Sedmadvacetiletý pivot byl potrestán za potyčku na konci prodloužení úvodního finále zámořské soutěže s Golden State, které hostující Cavaliers prohráli 114:124.

Cleveland Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Tristan Thompson (v černém dresu uprostřed) při potyčce s Draymondem Greenem z Golden State. | Foto: Ben Margot | Zdroj: ČTK/AP

Thompsonovi se nelíbilo, že pár vteřin před koncem, kdy už hosté utkání za rozhodnutého stavu pouze dohrávali, ještě vystřelil Shaun Livingston. Pivot Clevelandu se poté dostal do konfliktu s domácím Draymondem Greenem, kterého navíc šťouchnul míčem do obličeje.

Thompson, kterému už byl odpískán faul při pokusu o zablokování Livinstonovy střely, byl vyloučen a další trest přidala disciplinární komise. „Blokoval jsem střelu, ke které vůbec nemělo dojít. V NBA je nepsaným pravidlem, že když dvacet sekund před koncem vedete o deset, jedenáct bodů, tak už takhle nestřílíte,“ řekl po zápase Thompson.

Za opuštění lavičky při potyčce hrozilo zastavení činnosti také jeho spoluhráči Kevinu Loveovi, ten však podle serveru ESPN nakonec potrestán nebude. V neděli tak může nastoupit k druhému finálovému utkání, které je na programu opět v Oaklandu.

ČTK Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme