Více sponzorů, větší tlak. Karolínu Plíškovou čekají jako světovou jedničku další povinnosti

Být nejlepší na světě, to je sen mnoha sportovců. Nese s sebou ale i nevýhody a rizika: větší tlak i očekávání, zvýšenou motivaci soupeřek a v případě nových sponzorů také více marketingových povinností. To jsou výzvy, které před sebou má tenistka Karolína Plíšková - od pondělí první hráčka světového žebříčku.

Praha Tento článek je více než rok starý Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Tenistka Karolína Plíšková

Tenistka Karolína Plíšková | Zdroj: Reuters

Závěr zápasu Simony Halepové s Johannou Kontaovou se asi Karolíně Plíškové navždy zapíše do jejího povědomí. Prohra Rumunské tenistky totiž posunula českou reprezentantku do čela tenisového žebříčku. Jedná se neobyčejně velký úspěch, ke kterému přispělo hodně faktorů.

Karolína Plíšková. Cesta z Loun na tenisový trůn

Číst článek

„Je to skladba úplně všeho. Je to výborná tenistka, vysoká, výborně servíruje, hraje výborně od základní čáry. A hrozně silná je i v hlavě, že je schopná dotahovat zápasy do vítězného konce, je to vítězný typ," jmenuje přednosti Karolíny Plíškové bývalý tenista a pátý hráč světa Jiří Novák.

Pro Karolínu Plíškovou se v souvislosti s novým postavením na žebříčku otevírají nové možnosti. Především v marketingové oblasti. Zároveň jí čekají velká rozhodování, ne každá spolupráce totiž může být pro tenistku výhodná.

„V případě značky, která bude mimo sektor, může to být riskantní. Když se produkt, v tomhle případě Karolína Plíšková nepohybuje v oblasti působnosti partnera, nepůsobí to věrohodně a může to i uškodit," přibližuje příklad nevhodné spolupráce jednatel marketingové agentury go4gold Aleš Hlavička.

Méně času na trénink

Světové jedničce také hrozí, že se v rámci nové spolupráce bude muset věnovat marketingovým povinnostem a ubyde jí čas na přípravu.

„Hráči nemají tolik času na trénink. Mají spoustu povinností mimo kurt, spoustu povinností. Je na ní velký tlak ze strany sociálních sítí a tak dále," říká Aleš Hlavička.

Karolína Plíšková je ale známá svojí psychickou odolností na kurtě a dá se předpokládat, že ji ani nová výzva v podobě prestižní spolupráce s velkou firmou nerozhodí. Navíc profil na sociálních sítích navíc spravuje její management. Tenistka se tak může soustředit na další, a pro ni hlavní cíl - vyhrát grandslamový turnaj.

David Prouza, vman Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme