Vedení alpského lyžování chce až čtyřnásobný rozpočet, pomoct má reklama na kombinéze Ledecké

Jedním z úkolů nového vedení alpského úseku na Svazu lyžařů je zlepšení marketingu. Právě pro marketingové cíle by sedmičlenná rada v čele s Ladislavem Forejtkem ráda spolupracovala s dvojnásobnou olympijskou vítězkou Ester Ledeckou.

Praha Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na Google+ Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Ester Ledecká. | Foto: Anders Wiklund | Zdroj: AP

„Do 30. května musí reprezentanti podepsat své reprezentační smlouvy. Do té doby bychom měli mít uzavřenou dohodu se Sport Investem,“ uvědomuje si nový šéf svazu lyžařů Ladislav Forejtek, že jedním z prvních úkolů nové rady bude jednání s marketingovou agenturou, která zastupuje Ester Ledeckou.

Právě agentuře totiž lyžařský svaz bude chtít prodat 2 reklamní plochy na kombinéze, přičemž jedna plocha má rozlohu 50 cm čtverečních. Pokud se to Forejtkovi a jeho týmu nepodaří, prostor propadne reprezentantce k jejímu osobnímu využití.

„Bereme, že Ester Ledecká je ikona lyžování a budeme se snažit jí pomáhat v dalším rozvoji, ač má svou agenturu, se kterou si sedneme a budeme hledat řešení. Chceme se domluvit taky, aby byly všechny strany spokojené,“ říká nový místopředseda úseku alpských disciplín Filip Brýdl.

I manažer Ledecké Viktor Valta z agentury Sport Invest Radiožurnálu potvrdil, že o reprezentačních smlouvách budou s Forejtkem teprve jednat. Vzhledem k časové vytíženosti Ledecké jiná forma spolupráce se Svazem lyžařů podle Valty pravděpodobně nebude možná. 

„Esterčin čas je bohužel vzácný a je nereálné, aby ho nafoukla. Má svůj tréninkový a závodní program, který musí být respektovaný svazem, partnery i námi. Víc času tam nenajdeme,“ vysvětluje manažer dvojnásobné olympijské vítězky Viktor Valta.

Spolupráce s protikandidátem

Kromě marketingového potenciálu Ledecké ale bude chtít úsek alpských lyžařů shánět finance i jiným způsobem. Rada bude chtít spolupracovat i s nezvoleným protikandidátem Robertem Chmelařem.

„Byla by škoda, kdyby se obě skupiny, které proti sobě kandidovaly, nespojily a nepomohly českému lyžování. Rádi bychom udělali ambasadory českého lyžování, to může být Jan Hudec i další lyžaři. To je nápad Roberta Chmelaře a rádi bychom se o tom s ním bavili,“ nabízí spolupráci Filip Brýdl.

„Chtěli bychom sponzorům nabídnout konkrétní financování konkrétní věci, aby viděli, kam peníze přesně jdou a komu pomáhají. Pomohli by tak výchově dalšího talentu v českém lyžování,“ dodává Brýdl, podle kterého českému lyžování pomůže právě transparentnost.

Doposud měl úsek k dispozici milion korun od sponzorů. Cílem nové rady je tento rozpočet do konce března příštího roku navýšit o další 3 miliony korun.

Barbora Kovaříková Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na Google+ Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme