Gambrinus liga na více programech, s novým logem i charitou

Domácí fotbalovou sezonu už otevřel před týdnem zápas o český Superpohár, ale ostrý start čeká fotbalové fanoušky přece jenom až o nadcházejícím víkendu. To totiž začne nový ročník Gambrinus ligy.

Tento článek je více než rok starý Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Zástupce Gambrinusu Jan Kovář a manažer české reprezentace Vladimír Šmicer představují nové logo Gambrinus ligy

Zástupce Gambrinusu Jan Kovář a manažer české reprezentace Vladimír Šmicer představují nové logo Gambrinus ligy | Zdroj: ČTK

S fotbalem jdeme za divákem, řekl svazový místopředseda Jindřich Rajchl spokojen s tím, že se ligové zápasy dostanou od nové sezony na další dvě televizní stanice. Z každého kola tak fotbalový televizní fanoušek uvidí čtyři zápasy.

"Máme uzavřenou smlouvu s Českou televizí, s CET 21, což znamená, že se bude liga vysílat na Nově a Nova sportu, a máme uzavřenou smlouvu s Chello Central Europe. To znamená, že se bude liga vysílat na kanálu Sport 2. Kromě toho jsme se rozhodli, že budeme všechny zápasy vysílat na portálu tipovani.cz. Na něm bude přístupný i archiv,"konkretizoval Roman Ječmínek, ředitel KPS Média.

Přehrát

00:00 / 00:00

Gambrinus liga na více programech, s novým logem i charitou

Právě tahle firma koupila vysílací práva od marketingové společnosti Českomoravského fotbalového svazu STES. Za kolik, zveřejněno nebylo, ale Jindřich Rajchl si pochvaloval, že svaz si oproti minulé sezoně výrazně finančně polepšil.

"My jsme od počátku tvrdili, že cena televizních práv je podhodnocená. Že přeci jen ta Gambrinus liga má úplně jinou hodnotu. Teď už je smlouva uzavřena na její reálnou hodnotu. Nemyslím si, že by kvalita ligy šla dolů. Je tu více zahraničních hráčů, vracejí se čeští hráči ze silné generace," předkládá argumenty Rajchl.

Novinky Gambrinus ligy

Nejvyšší domácí fotbalová soutěž přijde do nové sezony s dalšími novinkami. Bude mít nové logo. Od roku 1993, kdy se hraje jako samostatná česká Gambrinus liga, se logo mění popáté, naposledy to bylo před třemi roky.

Titulární sponzor Gambrinus ligy spolu s fotbalovým svazem připravily Projekt kopeme za fotbal, do kterého se mohou zapojit kluby dvou nejnižších fotbalových soutěží v republice, jejichž motivací a cílem bude zatrénovat si pod vedením ligového trenéra nebo si zahrát proti ligovým týmům.

Až milion korun by pak měla přinést charitativní akce Terry Bear, která se bude týkat kromě reprezentace také ligy, konkrétně jejích dvou kol: devátého a třiadvacátého, ve kterých budou domácí celky věnovat z každé vstupenky určitý obnos, který poputuje na rozvoj a podporu náhradní rodinné péče, zejména na profesionalizaci pěstounských rodin.

Miroslav Bureš, Jan Suchan Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme