Hokejové kluby chtějí za práva na extraligu minimálně 160 milionů korun

Hokejové kluby požadují za marketingová práva na extraligu nejméně o 65 milionů korun více, než dostávají dosud. Vyplývá to z veřejné soutěže na nového marketingového partnera, kterou vypsalo vedení hokejové extraligy. Asociace profesionálních klubů ledního hokeje si jako nejnižší nabídku stanovilo částku 160 milionů korun plus DPH.

Tento článek je více než rok starý Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Tipsport hokejová extraliga

Tipsport hokejová extraliga | Foto: Hokej.cz

Současný marketingový partner, agentura BPA sport marketing, se kterou má extraliga uzavřenou smlouvu do konce příští sezóny, platí klubům za jednu sezónu zhruba 95 milionů korun. To ale čtrnácti klubům nejvyšší soutěže přijde málo.

Společnost BPA spolupracuje s APK už od roku 1995 a podle dostupných informací zajistila pro kluby jednu a půl miliardy korun. Do nově vypsané veřejné soutěže se ale s největší pravděpodobností nezapojí.

Pokud se Asociaci profesionálních klubů podaří získat 160 milionů, bude extraliga nejlépe zajištěnou soutěží v České republice. Například společnost STES platí za práva na první a druhou fotbalovou ligu 163 milionů korun, z toho 143 jde do nejvyšší soutěže.

Alena Benešová Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme