Rozpad dua Kiki a Maki zřejmě rozladí sponzory. Budoucnost smluv je nejistá

Spolupráce plážových volejbalistek Kristýny Kolocové a Markéty Slukové skončila. Oficiálně to oznámily v pondělí. Podle atmosféry mezi oběma hráčkami při jejich vystoupení na tiskové konferenci se však zdá, že skončilo také jejich přátelství a nejspíš i aktuálně platné smlouvy se sponzory.

Tento článek je více než rok starý.

Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Rozpad beachvolejbalového páru Kiki a Maki iniciovala Markéta Sluková (vlevo)

Rozpad beachvolejbalového páru Kiki a Maki iniciovala Markéta Sluková (vlevo) | Zdroj: ČTK

Kolocová se Slukovou teď nejspíš mají obavy z toho, že po rozpadu „marketingové značky“ budou mít jednání s partnery složitější, navenek je ale nedávají najevo.

Sluková, která rozchod iniciovala, naopak tvrdí, že vůči sponzorům je rozchod férový a byl vlastně jedinou správnou možností.

„Jak my, tak i naši sponzoři a tým, který s námi spolupracoval, si nezaslouží, abychom na hřišti ‚vyhnily‘ a dojely tam jen z povinnosti,“ řekla a pokračovala:

„Všichni do toho investovali spoustu peněz a energie, a pokud my, minimálně já, v tým už tolik nevěříme, myslím si, že to marketingově z dlouhodobého hlediska nepřinese nic už ani sponzorům, a kdybychom takto pokračovaly, budeme tím naopak spíš tratit.“

Kristýna Kolocová a Markéta Sluková - úspěchy | Foto: Český rozhlas

David Trávníček, předseda představenstva agentury Sport Invest, která dosud obě hráčky zastupuje, se zatím zásadních prohlášení zdržel. Ale je mu jasné, že situace nebude jednoduchá.

„Rozměr značky a týmu jsme brali v potaz a došli jsme k závěru, že tým se rozpadá, tím pádem je potřeba řešit i situaci vzniklou směrem k partnerům,“ konstatoval.

Stávající partneři volejbalistek, které Český rozhlas oslovil, se zatím nechtěli vyjádřit a byla znát určitá opatrnost. Určitá nedůvěra se dá očekávat.

„V neposlední řadě tam z psychologického hlediska vystupují jako silný faktor i emoce, a jakákoli změna v objektu, který se rozhodli sponzorovat, má nutně za následek emocionální rozladění,“ dodává psycholožka Kateřina Diallo.

Tomáš Lörincz, Simona Bartošová Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme