Instagram spouští v Americe Checkout, uživatelům umožní přímý nákup zboží

Komunikační síť Instagram umožní svým americkým uživatelům prostřednictvím nové aplikace přímý nákup vystavovaného zboží. Sociální síť pro sdílení fotografií jídla, oblečení nebo designu si od tohoto kroku slibuje nový přísun financí. Testování nákupní funkce Checkout zahajuje dceřiná firma Facebooku podle svého sdělení v úterý.

Tento článek je více než rok starý.

New York Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Služba Instagramu Checkout

Služba Instagramu Checkout | Zdroj: Instragram

Aby mohl Instragm nabídnout službu, která umožní přímý nákup zboží bez přesměrování na stránky prodejce, spojil se Instagram s více než dvaceti značkami. Jsou mezi nimi výrobce sportovního oblečení a obuvi Adidas, módní řetězec H&M nebo výrobce luxusních doplňků a módy Michael Kors.

Konec konspirací o očkování, hlásí Facebook a zavádí nová opatření proti dezinformacím

Číst článek

Uživatelé budou moci za zboží platit bankovní kartou nebo prostřednictvím služby PayPal.

Instagram se domnívá, že internetový prodej se stane významnou součástí jeho podnikání. Firma již nyní uživatelům nabízí možnost zjistit, jaké produkty jsou na obrázku, který si právě prohlížejí, uložit si je a sdílet. Tuto funkci podle jejího vyjádření využívá 130 milionů návštěvníků sítě měsíčně.

Růst inzerce umísťované u facebookových zpráv se zpomaluje a internetový gigant se proto poohlíží po dalších zdrojích financování, napsala agentura Bloomberg.

Pouští se tedy na pole, které doposud opanovaly maloobchodní firmy, jako je Amazon a Walmart, napsala agentura Reuters.

ČTK Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme