Google shodil patku a zjednodušil tvar. Nové logo má jít s dobou

Internetový gigant Google mění po dvou letech své logo. Americká společnost vsadila na nový druh bezpatkového písma a zjednodušený vizuální styl implementovala do všech forem svého loga– chce se přizpůsobit rozšiřujícímu se spektru platforem, skrze které uživatelé vyhledávač a jeho aplikace používají. Základem zůstaly čtyři tradiční barvy: modrá, červená, zelená a žlutá.

Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Google | Foto: ČRo

Stejně tak firma nemění ani sklopené písmeno „e“ na konci. Počáteční písmeno „g“ má v samostatném vyobrazení čtyřbarevný nátěr, podobně jako logo internetového vyhledavače Chrome.

Google změně loga věnoval i dnešní Doodle, tedy stylizované logo k výročí nebo mimořádné události. Kreslená ruka na hlavní stránce slavného vyhledávače maže staré logo a čtyřmi barvenými tužkami kreslí nové.

Změna má symbolizovat přístupnost a funkčnost na všech možných platformách, kde se uživatelé mohou s logem firmy potkat: na mobilních telefonech, na televizi, v chytrých hodinkách nebo tradičně – na displeji monitoru stolního počítače.

Logo Googlu se postupně zjednodušuje posledních 17 let. V roce 1999 přišlo o vykřičník na konci a firma začala používat styl písma, který setrval až do letošního září. Postupně se zmírňoval 3D efekt a stínování.

Google poškodil podle odpůrců až desítky tisíc firem v Evropě

Číst článek

ČRo Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme