Boj o Senát v Náchodě: V druhém kole se utkají bývalý vicepremiér Bělobrádek s exšéfem policie Červíčkem

V senátním duelu pro obvod Náchod se střetli Pavel Bělobrádek (KDU-ČSL) a Martin Červíček (ODS). V pořadí prvního a druhého kandidáta rozděluje po prvním kole pouhých 58 hlasů. Kdo zvítězí v druhém kole a stane se senátorem?

SENÁTNÍ DUEL Praha Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na Google+ Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Pavel Bělobrádek a Martin Červíček | Foto: Michal Růžička, David Taneček | Zdroj: MAFRA / Profimedia, ČTK

Martin Červíček je přesvědčen, že do Senátu by měli kandidovat především lidé, kteří mají nejenom tah na branku, ale také ti, kteří své problematice rozumí.

Přehrát

00:00 / 00:00

Senátní duel pro obvod Náchod s Pavlem Bělobrádkem (KDU-ČSL) a Martinem Červíčkem (ODS).

„Byl jsem policejním prezidentem, odpovídal za bezpečnost země, dva roky dělám regionální politiku a věnuji se věcem v každodenním životě našeho kraje,“ říká Červíček, který působí jako náměstek hejtmana Královéhradeckého kraje.

Předseda lidovců Pavel Bělobrádek zase připomíná, že v politice šel krok po kroku od komunální, krajské, parlamentní úrovně až do vlády.

„Stojí za mnou konkrétní výsledky, které jsou vidět, konečně o tom svědčí i podpora významných starostů našeho regionu,“ zdůrazňuje s tím, že nechce kumulovat funkce – případné senátorské práci by se věnoval na plný úvazek.

Dálnice D11

Martin Červíček pak připomíná, že důležité je vybrat toho kandidáta, který má zkušenost s každodenními problémy v regionu. „Jako senátor bych se chtěl soustředit především na regionální zájmy,“ vyzdvihuje.

A co patří k regionálním zájmům Pavla Bělobrádka? Třeba dokončení dálnice D11, podpora obchvatů, životní prostředí nebo dostupné bydlení. Posledně jmenovaná oblast pak patří nejenom k celorepublikovým problémům, dopad je právě i regionální.  

„Chtěl bych, aby především senioři a mladé rodiny se mohli dostat k bydlení, které bude třeba o 40 procent levnější než komerční,“ podotýká.

Martin Červíček zase připomíná, že doprava v regionu není jenom o výstavbě dálnice D11, ale především o modernizaci a opravách krajských silnic nebo rozvoji dopravní infrastruktury na železnici.

„To jsou témata, která jsem v posledních pár měsících zdvihnul a začal o nich jednat,“ uzavírá.

Jan Pokorný, Prokop Havel Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na Google+ Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme