Volební kampaň finišuje, strany se představí v České televizi a Českém rozhlase

Strany a hnutí kandidující ve sněmovních volbách se od středy začnou samy představovat voličům v České televizi a Českém rozhlasu. Volební kampaň tím tradičně míří do cílové rovinky. Volební videa strany obvykle nabízejí také na internetu.

Praha Tento článek je více než rok starý Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Studio Radiožurnálu

Studio Radiožurnálu | Foto: Khalil Baalbaki

Kandidující strany mají ze zákona v každém z médií veřejné služby k dispozici celkem 14 hodin vysílacího času. Mohou tohoto času využít k představení svého programu a kandidátů. Podle expertů na výzkum veřejného mínění a psychologii však nemá tento druh propagace na výsledek voleb velký dopad.

Volební vizitky: představujeme kandidáty do sněmovny

Číst článek

Český rozhlas bude spoty vysílat na stanicích Radiožurnál, Vltava a Dvojka v půlhodinových blocích. Jako první se strany představí ve vysílání stanice Vltava, a to už před šestou hodinou ranní.

Na Radiožurnálu jejich vysílání začne po 22. hodině a na Dvojce půl hodiny před půlnocí. Radiožurnál bude spoty vysílat do 17. října, ostatní dvě stanice skončí s jejich vysíláním o den dříve.

Česká televize bude propagační videa stran vysílat do 18. října na programech ČT1 a ČT2, a to v celkem 28 blocích. V 9.00 začne vysílání spotů na kanálu ČT2, v 16.35 na kanálu ČT1.

Starostové ve středu mohou stranám také vyhradit prostor pro vylepení volebních plakátů. Kandidující uskupení však už obvykle mají zamluvené reklamní plochy.

ČTK Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme