Vzali jsme na sebe roli parchantů, komentuje Kazma napálení Leoše Mareše. ‚Sázka byla výzva‘

Producent Kamil Bartošek, přezdívaný Kazma Kazmitch, zinscenoval dopravní nehodu, ve které sehrál nechtěnou roli i Leoš Mareš. Video si získalo nejen vysokou sledovanost, ale také kritiku části veřejnosti, která si stěžovala, že tentokrát ve svých mystifikacích zašel už příliš daleko. Nyní Kazma tvrdí, že šlo celou dobu o promyšlenou kampaň na pomoc obětem dopravních nehod. Pozadí utajované akce vysvětluje pro Český rozhlas Plus.

Interview Plus Praha (Aktualizováno: 14:46 18. 9. 2018) Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Na začátku podle hosta moderátora Michaela Rozsypala byla sázka Leoše Mareše. Ten řekl, že dá své Ferrari Spider tomu, kdo ho uvidí v jiném autě než Trabantu. To byla pro Kazmu výzva, která ho inspirovala k vytvoření kampaně „1 z 10“. 

„My jsme lidi, kteří na takovou výzvu nemohli nereagovat. Byla to hozená rukavice,“ vysvětluje Kazma.

Přehrát

00:00 / 00:00

Poslechněte si celé Interview Plus Michaela Rozsypala

Jak totiž tvrdí, součástí akce byla od počátku i snaha oslovit veřejnost s něčím důležitějším, než je sázka o auto. „My naše projekty děláme tak, že chceme, aby na konci bylo vždy něco dobrého. I v tomto případě jsme přemýšleli, čemu by to mohlo pomoct.“

Jeho tým prý vycházel ze statistiky, podle které zastaví u dopravní nehody jeden člověk z 10. Na zdroj si ovšem Kazma ve vysílání nevzpomněl.

'Kritika vyvolává diskuzi'

Někteří lidé zpochybňují Kazmovu verzi událostí a tvrdí, že kampaň vymyslel až poté, co mu Mareš odmítl dát Ferrari. „Pro nás je to dobře. Vyvolá to další diskuzi. Lidé se na video podívají znovu, a to díky tomu žije dál,“ říká. 

Leoš Mareš se prý stal nevědomky ambasadorem kampaně. Zatím spolu nemluvili, ale Kazma věří, že jednou se tomu společně zasmějí. „Nejdůležitější je to sdělení za tím videem. To už dávno není o Leošovi, je o té kampani, která je daleko větší než naše ega.“

Odmítá, že by jeho cílem byly jen vysoké návštěvnosti stránek a počty zhlédnutí videí. „Pro nás je důležitý, aby se to dostalo k lidem, abysme oslovili velkou masu lidí a tu myšlenku jim předali. A tohle se povedlo,“ říká Kazma. Poslední díl jeho show má na serveru Stream.cz dosud přes 1,7 milionu zhlédnutí.

Celý rozhovor s Kazmou najdete ve videu nebo v audiozáznamu rozhovoru Michaela Rozsypala.

Michael Rozsypal, lac Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme