‚Úmyslně absurdní produkt.‘ V Německu vyrobili spodní prádlo, které bojuje se závislostí na mobilech

Nápad prodávat spodní prádlo se zabudovaným čipem, které pomůže uživatelům bojovat se závislostí na mobilních telefonech, původně zamýšlela německá telekomunikační společnost Deutsche Telekom jako drobný žert. Ukázalo se, že produktem, který má pomoci mladým lidem najít si více času na trávení intimních chvilek s partnerem, možná objevil díru na trhu. První sady „chytrého prádla“ se vyprodaly během šesti týdnů, napsal britský deník The Times.

Berlín Tento článek je více než rok starý Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Růžové kalhotky vás upozorní, pokud si nevšímáte partnera

Růžové kalhotky vás upozorní, pokud si nevšímáte partnera | Foto: Sarah-Rose | Zdroj: flickr.com | CC BY-NC-SA 2.0

Set určený pro milence posedlé mobilními zařízeními sestává ze dvou kusů spodního prádla v sytě růžové barvě, které má v kapsičce na zadní straně zabudovaný čip. Ten lze propojit s mobilní aplikací, kterou si oba partneři nahrají do telefonu, a prádlo pak slouží k odlákání pozornosti od mobilu k milostným aktivitám.

Až 30 procent jihokorejských dětí je příliš závislých na telefonech. Lečí se v odvykacích táborech

Číst článek

Ten z partnerů, který má pocit, že ten druhý se právě věnuje telefonu více, než svému protějšku, se může v prádle projít kolem něj. Čip se v té chvíli spáruje s aplikací, a v telefonu tím nastaví modus „láskyplné chvilky“.

V tomto nastavení telefon blokuje veškeré příchozí hovory a zprávy a začne přehrávat playlist s romantickými písněmi. Podle Deutsche Telekom tak má partnerům dopřát chvilkový oddech od technologií a pomoci jim soustředit se jeden na druhého.

„Inteligentního prádla“ vyrobila firma pouze pilotních 1000 kusů. Souprava v ceně 25 eur (640 Kč) ale z pultů rychle zmizela a poptávka dál trvá.

Chceme, aby mladé páry s naší pomocí dokázaly lépe bojovat s odcizením způsobeným digitálními technologiemi. To prádlo je úmyslně poněkud absurdní produkt, protože humor je často nejlepší způsob, jak získat něčí pozornost a začít s ním komunikovat,“ vysvětlil mluvčí Deutsche Telekom Wolfgang Kampbartold.

ČTK Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme