Princ Harry zažaloval britský deník The Sun. Bulvární novináři měli odposlouchávat jeho hlasovou schránku

Princ Harry podává žalobu na vydavatele britského bulvárního deníku The Sun kvůli údajnému ilegálnímu odposlouchávání telefonní hlasové schránky. Oznámily to v pátek podle agentury Reuters Harryho úřad i vydavatelství News Group Newspapers.

Londýn Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Princ Harry se s manželkou pustil do boje s britským bulvárem. | Foto: David Moir | Zdroj: Reuters

„Jménem vévody ze Sussexu byla u vrchního soudu podána žaloba ohledně nezákonného odposlechu zpráv z hlasové schránky,“ oznámila Harryho mluvčí, aniž by sdělila bližší podrobnosti.

Také mluvčí vydavatelství News Group Newspapers potvrdila, že Harry žalobu podal.

Šimpanz s buřinkou jako královský potomek. Reportéra BBC vyhodili kvůli nevhodnému tweetu

Číst článek

Harry a jeho manželka Meghan vévodkyně ze Sussexu měli opakovaně s bulvárem potíže. Meghan před několika dny podala žalobu na bulvární list Mail on Sunday, který údajně nezákonně zveřejnil její soukromý ručně psaný dopis. Meghan ho adresovala svému otci Thomasovi Markleovi, se kterým nemá dobré vztahy.

Podle Meghaniných právníků bylo zveřejnění dopisu součástí „kampaně této mediální skupiny“, která zveřejňuje „chybné a úmyslně nactiutrhačné články“ o ní a jejím manželovi.

Královská rodina má s bulvárním tiskem neblahé zkušenosti. Harryho matka, princezna Diana, zemřela v roce 1997 v Paříži při dopravní nehodě. Řidič vozu, ve kterém jela se svým tehdejším přítelem Dodim al-Fayedem, narazil do mostního pilíře, když se snažil uniknout bulvárním fotografům.

ČTK Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme