Ženy jedí chipsy jinak než muži, myslí si americká firma. Pro dámy proto vyvíjí nekřupavé lupínky
Ženy potřebují jiné chipsy, než muži. Nejspíš něco takového si řekli marketingoví experti ve společnosti PepsiCo. Chystají totiž speciální chipsy, které prý budou ženám vyhovovat.
Jestli vám přijde hlasité křoupání chipsů otravné, už brzy můžete mít o starost méně. Společnost PepsiCo chystá tortilla chipsy, které prý takové zvuky vydávat nebudou. Chce tak oslovit hlavně ženy.
Novému Zélandu hrozí 'chipokalypsa'. Urodilo se málo brambor
Číst článek
Ženy a muži totiž jedí chipsy jinak, vysvětluje ředitelka druhé největší potravinářské firmy světa Indra Nooyi. „Když se podíváte hlavně na mladé muže, jak jedí chipsy, s potěšením si olizují prsty. Když se dostanou na dno sáčku, nasypou si ty rozpadlé kousičky do pusy, protože se nechtějí připravit ani o část té chuti. Ženy by rády dělaly to samé, ale nedělají. Nechtějí na veřejnosti hlasitě křoupat, olizovat si prsty a sypat si kousíčky do úst,“ uvedla šéfka Pepsico v rozhovoru pro rádio Freakonomics.
Podle ní budou tortilla chipsy Doritos nejen tišší, ale taky nebudou tolik špinit prsty a jejich balení bude menší, takže se snadno vejde do dámské kabelky.
Ženské doritos už na twitteru zaujaly přes 100 000 lidí. Většina ohlasů ale není úplně příznivá. Lidé buď plán kritizují jako sexistický, nebo si z něj dělají legraci.
Jedna Londýňanka třeba napsala, že si celý život nemohla dát svačinu, protože všechno bylo tak pánské a velké. Jeden muž ze San Francisca ale poukázal na to, že třeba výrobci šampónů a mýdel už léta dělají to samé, když dávají stejné nebo podobné věci ženám a mužům do různých obalů.