ANO se zlatými hvězdami povede Česko k referendu

Vládní kampaň k integraci do Evropské unie má ode dneška své logo. Tvoří je zlaté ANO na modrém pozadí. Písmeno O se skládá z hvězdiček, podobně jako na vlajce Unie. Vítězný návrh dnes vybralo předsednictvo vlády a v Černínském paláci jej představil ministr zahraničí Cyril Svoboda.

Tento článek je více než rok starý Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Cyril Svoboda představuje logo kampaně

Cyril Svoboda představuje logo kampaně | Foto: Stanislav Zbyněk

Cyril Svoboda oceňuje obsahovou jednoznačnost a přímočarost loga. Logo není jen zlaté ANO, ale Svoboda mu dává jasný význam, který vyjadřuje postoj celé politické reprezentace k evropské integraci. Vláda i parlamentní strany říkají ano, i když některé k tomu přidávají ještě slůvko ale. "Říkají ano, že máme rozhodnout, že si máme klást otázky, na tyto otázky najít odpověď, a samozřejmě abychom všichni přišli k referendu, abychom 15. a 16. června rozhodli," dodává Svoboda.

Logo bude od nynějška provázet celou vládní kampaň až do červnového referenda. Bude se objevovat na všech propagačních materiálech, doprovázet ho budou také hesla jako například: "Chcete znát klady a zápory evropské sociální politiky?" Ve druhé fázi před referendem se objeví hesla: "Investice neznají hranice. Růst nezná hranice. Vzdělání nezná hranice." Poslední fází kampaně bude výzva k tomu, aby lidé šli k referendu.

Konečnou podobu loga ministři podle Svobody vybírali ze tří návrhů, které postoupily do užšího výběru. Vítězný návrh vytvořila agentura TWBA, která ho testovala i mezi občany Prahy a Kroměříže.

Eva Hůlková, Martin Hromádka Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme