Automaty Českého telecomu na SMS mimo provoz

Klienti Českého Telecomu v Praze a ve Středních Čechách nemohli v uplynulých šesti dnech posílat SMS zprávy z veřejných telefonních automatů prostřednictvím karty Trick. Český Telecom poruchu potvrdil. Jak ale zjistila Lenka Rákosová, zákazníky na to telekomunikační operátor neupozornil.

Tento článek je více než rok starý Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

telefonní budky

telefonní budky | Foto: Jan Rosenauer

Jeden z poškozených zákazníků, kteří se nám kvůli poruše Telecomu ozvali, Miroslav Babka Radiožurnálu řekl, že kromě zklamání, že nemohl podle svých potřeb použít službu zasílání SMS zpráv z veřejného automatu, cítí se podveden i finančně. Přestože zpráva na místo určení nedošla, poplatek karta odečetla.

Host (Miroslav Babka): Předplacená karta Trik v tom veřejném telefonním automatu mě byly odečteny jednotky a Telecom si tak tu službu zpoplatnil. Především mě rozčiluje to, že svoje zákazníky neinformoval o této poruše.

Mluvčí Českého Telecomu Vladan Crha poruchu této služby přiznal.

Host (Vladan Crha): V průběhu pátku a soboty jsme vlastně zjišťovali, k čemu tam došlo nebo co je příčinou těch technických problémů a od neděle už je do všech šestnácti tisíc telefonních automatů, které umožňují odsílání SMS zpráv a emailů instalován nový software. Je to prováděno postupně. To znamená, že je možné, že v některých případech to v té které konkrétní telefonní budce ještě není.

Dnes, nejpozději zítra by podle mluvčího Crhy všech šestnáct tisíc automatů, které tuto službu nabízejí, mělo už stoprocentně fungovat. Podle něj však SMS zprávy ještě na místo určení mohou dojít, ovšem s několikadenním zpožděním. A to, co poškozené zákazníky nejvíc rozčílilo, tedy skutečnost, že automaty z předplacené karty odečtou poplatek, aniž SMS zprávu doučí nebo doručí včas, Český Telecom zohlední při reklamacích.

Host (Vladan Crha): Dojde-li k nějakému většímu zpoždění SMS zprávy, tak ten zákazník s tím není spokojen. Potom je nejjednodušší způsob, zavolat na bezplatnou linku 800123456, reklamovat tenhleten konkrétní případ. Vzhledem k tomu, že víme, že tam k těm potížím docházelo, tak samozřejmě tam není žádný problém a ty reklamace jsou automaticky uznávány a ti zákazníci dostanou náhradu.

Lenka Rákosová Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme