Bance UniCredit nefungovaly platební karty, zákazníci si nemohli zobrazit ani zůstatek na účtu

Čtvrtá největší banka v Česku - společnost UniCredit Bank - se několik dní potýká s výpadky služeb. V neděli dopoledne se to týkalo hlavně platebních karet. Klientům například nešlo zaplatit u obchodníků, nebo vybrat z bankomatů.

Praha (Aktualizováno: 13:20 15. 10. 2017) Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Pobočka banky UniCredit. (Ilustrační snímek) | Foto: UniCredit Bank | Zdroj: UniCredit Bank

Podle mluvčího společnosti Petra Plocka firma už problémy vyřešila.

„V dopoledních hodinách jsme evidovali dočasný výpadek na platebních kartách u několika desítek klientů. Provoz byl obnoven, v současné době mohou klienti platit a zobrazuje se jim i standardně zůstatek na platebních kartách,“ uvedl pro Radiožurnál mluvčí banky Petr Plocek.

Někomu například nejde vybrat peníze z bankomatu, jiným klientům se zase v internetovém bankovnictví zobrazují transakce, které ale ve skutečnosti neproběhly. Co je asi největší problém je, že při placení kartou je lidem platba u prodejců zamítnuta. To se stalo i nášemu kolegovi Martinovi Pařízkovi.

„Já jsem ráno přišel do obchodu a chtěl jsem zaplatit kartou částku přes tři sta korun. Prodavačka mi ale oznámila, že je částka nekrytá,“ říká kolega z Radiožurnálu.

Klienti ještě mohou mít problém s historií uskutečněných plateb, která se lidem bude zobrazovat v online aplikaci postupně. V případě, že se lidé nemůžou dostat k penězům, měli by kontaktovat klientské centrum banky. Telefonní číslo najdou na webových stránkách firmy.

Problémy s bankovnictvím přitom řeší banka už od pondělí. Několik dní nefungovalo internetové bankovnictví. Na svých facebookových stránkách se banka již dříve omluvila za dočasný výpadek.

Zuzana Švejdová Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme