Česká republika se bude v zahraničí prezentovat přes českou gastronomii

Czech Specials aneb Ochutnejte Českou republiku to je projekt, jehož cílem je vybudovat z české gastronomie jeden ze stěžejních marketingových produktů pro propagaci turistického potenciálu Česka na národní úrovni i v zahraničí.

Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Srnka na smetaně (svíčková) s karlovarským knedlíkem a brusinkami | Foto: Pražský kulinářský institut - Roman Vaněk

Pro letošní rok připravila agentura Czechtourism soutěž restaurací nazvanou Czech Food Cup, kterou dnes představila. Soutěžit budou kuchaři z restaurací, které mají certifikát Czech Specials. Připraví vždy dva pokrmy: národní specialitu a regionální specialitu. Po pěti regionálních kolech pak bude v květnu vybrán absolutní vítěz.

Přehrát

00:00 / 00:00

O novém projektu agentury Czechtourism mluvil na Rádiu Česko její mluvčí Filip Remenec.

Cílem celého projektu je přilákat do Česka více turistů. "Když cestujeme, tak to, co si odvážíme z dovolené, jsou zážitky i ty gastronomické. To se snoubí i s produkty jako české pivo a moravské víno. Proto vznikl i tento projekt, který by měl propagovat Českou republiku přes gastronomii nejen doma ale i v zahraničí," popsal záměr projektu mluvčí agentury Czechtourism Filip Remenec.

Agentura se proto chystá tento rok vyvést českou gastronomie i do zahraničí. "Zanedlouho bude začínat road show po polských městech. Chystáme prezentaci české gastronomie ve Varšavě, Katovicích, Krakově, Poznani nebo Vratislavě. Budou se prezentovat národní ale i regionální speciality, tak abychom nejen propagovali českou gastronomii, ale i přes chutě mohli nalákat k návštěvě České republiky," dodal Remenec.

Tomáš Pavlíček, Lenka Rafaelová Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme