Česká spořitelna účtovala platby dvakrát. Chybu banka vyřešila a klientům vrátila peníze

Česká spořitelna svým klientům v sobotu odpoledne chybně účtovala některé platby kartou dvakrát. Podle mluvčího banky Lukáše Kropíka se problém mohl týkat tisíců transakcí. Chybu už spořitelna odstranila a peníze klientům vrátila.

Praha Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Pobočka České spořitelny na Praze 1. | Zdroj: Wikimedia Commons CC-BY-3.0 | CC BY 3.0

Problémy se zdvojeným účtováním karetních plateb spořitelna zaznamenala v sobotu odpoledne. „Ještě včera (v sobotu) v noci jsme provedli aktualizaci systému a všechny tyto zdvojené platby ihned vrátili klientům. V tuto chvíli vše funguje bez problémů,“ sdělil v neděli odpoledne Kropík.

Průzkum: Některé banky a úvěrové společnosti mají až 15letou promlčecí lhůtu. Zákon počítá se třemi roky

Číst článek

Kombinace faktorů

Přesný počet klientů, kterým banka odečetla peníze z karetních plateb dvakrát, mluvčí banky nezná, podle jeho odhadu šlo o nižší tisíce transakcí.

Příčiny problémů spořitelna zjišťuje. „Mohlo jít o kombinaci více faktorů,“ uvedl Kropík.

Česká spořitelna je největší bankou v Česku podle počtu klientů. Na konci března jich měla 4,6 milionu. Vlastníkem spořitelny je rakouská finanční skupina Erste Group Bank, která je klíčovým hráčem na bankovním trhu střední a východní Evropy.

ČTK Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme