ČSSD navrhuje povinně omezit výdaje na předvolební kampaň

ČSSD chce mluvit s ostatními stranami o omezení výdajů na předvolební kampaně. S výzvou přichází po supervolebním roce, po kterém je většina politických stran zadlužená. Podle předsedy sociální demokracie Bohuslava Sobotky by bylo možné zavést například strop na volební výdaje nebo omezit využití billboardů:

Tento článek je více než rok starý Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Billboard ČSSD

Billboard ČSSD | Foto: Marián Vojtek

„Zvažujeme několik možností. Jednou z těchto možností je zavedení konkrétního stropu na maximální volební výdaje. Tyto volební výdaje by byly kontrolovány prostřednictvím transparentního účtu.“

„Zvažujeme také otázku omezení některých drahých nosičů v rámci volební kampaně, jako jsou například billboardy. Pokud by se na tom politické strany dohodly, mohlo by dojít k vyřazení billboardů z volebních kampaní, nebo by byl stanoven pouze omezený počet těchto billboardů, které by u jednotlivých politických stran byly číslovány. Například 200, 300 billboardů na celou Českou republiku,“ dodává Sobotka.

Květa Moravcová, Jan Piroch Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme