ČT čeká na stanovisko právníků k ukončení vysílání reklamy

Česká televize řeší problém, odkdy má přestat vysílat reklamu na kanálech ČT1 a ČT24. Původně plánovala splnit podmínky příslušné novely k 11. listopadu. Rada pro rozhlasové a televizní vysílání ji ale upozornila, že už několik dnů zákon porušuje tím, že reklamu dál vysílá.

Tento článek je více než rok starý.

Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Česká televize

Česká televize | Foto: Jan Rosenauer

Generální ředitel České televize Petr Dvořák potvrdil, že celou situaci musí nejprve důkladně probrat s právníky.

„My jsme veškeré kroky plánovali k tomu předem definovanému termínu, a to bylo 11. 11. 2011. Já si musím tu situaci vyhodnotit, a zároveň ale musím počkat na to, co vlastně z rady přišlo. Není ještě na stole ani oficiální tisková zpráva; potřebuji to s právníky projít a pak se teprve začneme podle toho chovat,“ prohlásil generální ředitel veřejnoprávní televize.

Na stanovisko právníků čeká i Rada České televize. Její předseda Milan Uhde ale odmítá, že by vedení ČT cíleně porušovalo podmínky vysílání reklamy.

„Předem bych nepředbíhal, a jestli Česká televize pochybila, tak rozhodně nepochybila z nějakých pokoutných, trapných důvodů, nýbrž proto, že si nevysvětlila dobře, vysvětlila si jinak to rozhodnutí, které Českou televizi připravuje o reklamu na ČT1,“ konstatoval Milan Uhde.

Rada pro rozhlasové a televizní vysílání Českou televizi upozornila, že podle novely příslušného zákona měla reklama z ČT1 a ČT24 zmizet už minulý týden, tedy zhruba o měsíc dříve, než televize plánovala.

Martin Knitl, mta Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme