ČTÚ zjistil další nedostatky České pošty

Pošta je institucí, jejíchž služeb využívají prakticky všichni. K větší či menší spokojenosti. Některé nedostatky ve fungování České pošty jsou už ale chronické a podnik nesjednává nápravu, jak by měl. Alespoň to konstatuje nová zpráva Českého telekomunikačního úřadu.

Tento článek je více než rok starý Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Český telekomunikační úřad

Český telekomunikační úřad | Foto: Marián Vojtek

Podle místopředsedy rady ČTÚ Marka Eberta se nedostatky jednají hlavně tří oblastí.

„Opakuje se ukládání poštovních zásilek bez toho, aby byl učiněn pokus o jejich doručení. Zjistili jsme i problémy s otevírací dobou a čekacími lhůtami na poštách. Mizivá je taky informovanost zákazníků pošty o jejich službách,“ uvedl Ebert v Radiofóru a dodal:

Přehrát

00:00 / 00:00

Nedostatky ve službách České pošty. Téma pro místopředsedu rady ČTÚ Marka Eberta.

„Mám však pocit, že zmíněné nedostatky se vedení České pošty snaží řešit a doufám, že v příštím roce se situace podstatně zlepší. Kdyby se ale nedostatky opakovaly, je náš úřad schopen přikročit i některým sankčním opatřením, která jsou stanovena v zákoně.“

Podle Eberta zřejmě zafungoval nově zavedený systém takzvaných souhrnných pravidelných schůzek, kde se řeší nastalé problémy České pošty.

„Na těchto schůzkách probíráme zjištěné problémy s vedením zmíněného subjektu a vyžadujeme, aby nás informovalo o přijatých opatřeních k zamezení nedostatků. Právě tato metoda práce by i do budoucna mohla přinášet značný efekt,“ uvedl Ebert.

Lukáš Vincourek, Veronika Sedláčková Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme