Další kontroverzní reklama zbrojařské firmy využívá útok na redakci Charlie Hebdo

Obchodník se zbraněmi Martin Rudolf z Vysokého Mýta má další kontroverzní reklamu. Na svém webu nabízí samolepky s vyobrazením kalašnikova a nápisem Je suis AK-47. Pozměnil tak slogan 'Je suis Charlie', který lidé používali jako symbol solidarity po lednovém teroristickém útoku na francouzskou redakci Charlie Hebdo.

Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nová kontroverzní reklama českého zbrojaře parafrázuje slogan Je suis Charlie | Foto: www.zelenysport.cz

Podnikatel Martin Rudolf Českému rozhlasu řekl, že reklamy sám vymýšlí. Nic špatného na nich nevidí.

„To je pro naše francouzské zákazníky. To není forma humoru, to je prostě 'Já jsem AK-47'. Naši odběratelé jsou Francouzi, Němci, Rakušané, Angličané, takže děláme samolepky v jejich jazyce,“ vysvětlil.

Odborníci reklamu odsuzují. „I v rámci černého humoru je to příliš. Z etického hlediska je to nepřijatelné. Podle mého názoru je to velice nevhodné, nevkusné, agresivní. A ještě v souvislosti s dalšími jeho komunikačními aktivitami to považuji opravdu za zcela nemožné,“ upozornila prezidentka České marketingové společnosti Jitka Vysekalová.

Martin Rudolf už dostal za předchozí inzerát s motivem islámského radikála, který se chystá zavraždit zajatce, pokutu od živnostenského úřadu. Zbrojař se proti ní chce odvolat.

Podnikatele také policisté vyšetřují kvůli podezření z nedovoleného ozbrojování a obecného ohrožení z nedbalosti. Zajímají se o sklady jeho společnosti Multiagro v obci Slatina.

Veronika Hlaváčová Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme