Děti podléhají televizní reklamě

Většinu dětí ovlivňuje při nákupech televizní reklama - ukázal to průzkum agentury Median. Více než dvě pětiny dětí ve věku od sedmi do 11 let v průzkumu odpověděly, že rády nakupují věci, které viděly v reklamě v televizi.

Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Ve škole

Odborníci přitom dlouhodobě upozorňují, že dítě by nemělo být vystaveno masivnímu působení reklamních spotů.

Děti začínají vnímat reklamu po třetím roce svého života, ale nerozumí jejímu smyslu. Teprve mezi pátým a sedmým rokem děti přestávají reklamě věřit a začínají jí konfrontovat se skutečností. Až děti starší sedmi let poznají, kdy jim reklama lže.

Naděžda Hávová Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme