Kampaň některých stran vyvrcholí ve velkém stylu, jiné dávají přednost internetu

Už jen necelých pět dní mají politická uskupení kandidující v předčasných volbách na to, aby zaujala voliče. Strany, které mají největší šanci dostat se do sněmovny, sází hlavně na internet a setkávání lídrů s voliči po celé republice.

Tento článek je více než rok starý Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Břeclavská tiskárna Moraviapress zahájila výrobu hlasovacích lístků pro předčasné parlamentní volby

Břeclavská tiskárna Moraviapress zahájila výrobu hlasovacích lístků pro předčasné parlamentní volby | Foto: Filip Jandourek

„Zrovna třeba já osobně a mnozí další kandidáti jsme v kontaktní kampani, kdy se snažíme oslovit lidi přímo tam, kde se pohybují,“ potvrzuje šéf lidovců Pavel Bělobrádek.

Ve středu pak chystají pražští lidovci jakýsi květinový happening, kdy budou na historicky významná místa hlavního města pokládat svůj volební symbol – slunečnici. Na setkávání s lidmi v ulicích měst a obcí spoléhá téměř výhradně i KSČM.

Přehrát

00:00 / 00:00

Redaktorka Veronika Neprašová zjišťovala, jak strany přesvědčují voliče

Hlavně na sociální sítě se zase zaměří hnutí ANO. Lidé také najdou ve schránkách dopisy od předsedy Andreje Babiše, ve kterých je spolu s hercem Martinem Stropnickým vyzve, aby přišli k volbám.

Některé politické strany sází na velkolepě pojaté zakončení předvolební kampaně. „Velká akce, kterou připravujeme, je koncert v úterý na náplavce, kde budou kandidáti pražské kandidátky. Je to akce u příležitosti zamykání Vltavy,“ přiblížila mluvčí TOP 09 Martina Týblová.

Podobné plány má i ČSSD. „Finále volební kampaně sociální demokracie se odehraje v Brně ve čtvrtek odpoledne, kde bude závěrečné shromáždění,“ nastínil předseda strany Bohuslav Sobotka.

Například SPOZ ale monstrózní zakončení kampaně nemá v plánu. Podle místopředsedy Vladimíra Kruliše totiž voliči nic takového vlastně ani neocení: „My jsme od začátku nešli tou cestou, že bychom dávali párky za korunu a pivo za padesátník, to znamená, že jsme nešli ani cestou megalomanských koncertů, protože si myslíme, že občané tohle vyhazování peněz nepotřebují.“

ODS se chce v posledních dnech kampaně zaměřit na své skalní voliče. Přichází proto s novým heslem – Střední třído, braň se! Po celé republice by se také mělo objevit více plakátů s Miroslavou Němcovou jako premiérkou. V úterý pak volební lídři odpočítají pomyslných 96 hodin pro pravici.

„Chceme naše příznivce za prvé motivovat k tomu, aby byli aktivnější, a za druhé jim k tomu dát nástroje, ať už propagační materiály anebo další propagační materiály na Facebook, na Twitter a na další sociální sítě,“ dodává mluvčí Jiří Sochor.

Veronika Neprašová Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme