Kampaň prezidentských finalistů graduje. Postupy štábů se liší

Volební tým Karla Schwanzerberga ode dneška spouští předvolební call centrum. Podobnou taktiku zase volební štáb Miloše Zemana zcela odmítá.

Tento článek je více než rok starý Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Rozhlasová debata prezidentských kandidátů Miloše Zemana a Karla Schwarzenberga na stanici ČRo 1 - Radiožurnál

Rozhlasová debata prezidentských kandidátů Miloše Zemana a Karla Schwarzenberga na stanici ČRo 1 - Radiožurnál | Foto: Filip Jandourek

Schwarzenbergův volební tým startuje telefonní kampaň. Podílí se na ní zhruba dvacítka dobrovolníků a občas i významná osobnost, ale nebudou volat na náhodná čísla.

Využijí, jak řekl mluvčí Karla Schwarzenberga Marek Pražák, kontakty, které už mají:

„Budou primárně pracovat s databází, kterou jsme získali v době první vlny prezidentské kampaně. Rozdávali jsme letáky, na které nám reagovaly stovky lidí. Druhá část budou jejich soukromé kontakty, jejich známí. A protože to jsou většinou mladí lidé, tak nebudou volat ze svých telefonů, aby je to stálo nějaké náklady, ale budou volat z telefonního centra.“

Miloš Zeman a Karel Schwarzenberg se spolu utkají ve druhém kole přímé volby 25. a 26. ledna.

Volební štáb Miloše Zemana ale tento způsob kampaně odmítá. Radiožurnálu to řekla mluvčí kampaně Hana Burianová:

„Tak my toto určitě neplánujeme, protože pro nás jakákoli call centra, obvolávání jednotlivých lidí, to nám přijde jako neskutečný zásah do soukromí každého občana.“

Milan Kopp, Věra Pfeifferová Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme