‚Měl svou pravdu‘. Nová kampaň na podporu očkování otevřeně ukazuje reálné záběry z nemocnic

Bezvládná těla pacientů, modré pytle na převážení zemřelých. Titulky jako Uvěřil dezinformacím nebo Měl svou pravdu. Nová část mediální kampaně ministerstva zdravotnictví na podporu očkování odstartuje oficiálně v úterý. Využívá fotografie přímo z nemocnic. Radiožurnál a server iROZHLAS.cz mají některé z použitých snímků k dispozici.

Tento článek je více než rok starý.

Praha Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nová část mediální kampaně ministerstva zdravotnictví na podporu očkování začne v úterý, zobrazuje drastické záběry

Nová část mediální kampaně ministerstva zdravotnictví na podporu očkování začne v úterý, zobrazuje drastické záběry | Zdroj: Ministerstvo zdravotnictví ČR

Fotografie lidí připojených na přístroje ve vážném stavu, nebo přímo zemřelých lidí, kterým zdravotníci píší fixou na tělo datum a čas úmrtí. Realita na nemocničních odděleních intenzivní medicíny se nově dostala i do oficiálně části mediální kampaně ministerstva zdravotnictví.

„Vybírali jsme z několika stovek fotografií, používat budeme asi 12 z nich,“ uvedl mluvčí ministerstva | Zdroj: Ministerstvo zdravotnictví ČR

„Konečně přichází brutální kampaň,“ informoval už před víkendem premiér a šéf ANO Andrej Babiš ve svém pořadu na sociálních sítích. Podle něj se její podoba inspirovala obrázky z krabiček na cigarety.

„Vybírali jsme z několika stovek fotografií, používat budeme asi 12 z nich. Kampaň bude v tištěných médiích, na sociálních sítích a počítáme se zásahem i v online médiích,“ řekl Radiožurnálu mluvčí ministerstva zdravotnictví Daniel Köppl.

Resort v tomto týdnu chystá i nové spoty pro televize a rozhlasové stanice.

Realita na nemocničních odděleních intenzivní medicíny se dostala i do oficiální části mediální kampaně ministerstva | Zdroj: Ministerstvo zdravotnictví ČR

„Je to primárně financované z druhých 50 milionů, které nám na podporu očkování proti koronaviru dala v průběhu léta vláda. Souběžně s tím se nám podařilo domluvit spolupráci se společností Facebook a dalšími firmami. Část investic bude od nich,“ doplnil Köppl.

Dosud ministerstvo spoléhalo na „pozitivní kampaň“ se sloganem: Udělejme tečku za koronavirem. Úřad vlády na její vypracování vypisoval tendr. Novou „brutální“ kampaň vytvářelo samo ministerstvo zdravotnictví.

Matěj Skalický Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme