‚Udělejme tečku za koronavirem.‘ Kampaň na očkování proti covidu udělá iniciativa Cesta ven

Kampaň na podporu očkování proti covidu-19 připraví iniciativa komunikačních agentur a expertů Cesta ven, uspěla v zadávacím řízení úřadu vlády. Hlavní slogan kampaně je Udělejme tečku za koronavirem. Návrh kampaně byl vytvořen za symbolickou jednu korunu, další náklady si vyžádá například výroba spotů. V pondělí o tom informovali zástupci komunikačních agentur.

Praha Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Kampaň na podporu očkování proti covidu-19 připraví iniciativa komunikačních agentur a expertů Cesta ven, uspěla v zadávacím řízení úřadu vlády (ilustrační foto) | Foto: Anna Vavríková / MAFRA | Zdroj: Profimedia

Iniciativa Cesta ven podala svůj návrh prostřednictvím společnosti ARAs, kterou vlastní Asociace komunikačních agentur (AKA).

Po bitvě je každý generál. Přijďte s něčím lepším, vzkazuje mladík, který přivedl Úřad vlády na TikTok

Číst článek

„Tečka symbolizuje konec a zároveň naději na nový začátek. Jestli existuje něco, na čem se dnes shodne celá společnost, je to touha ukončit trápení a nepříjemnosti spojené s pandemií. Očkování je právě tou pomyslnou tečkou, která nám dá šanci tohle těžké období uzavřít,“ řekl k hlavnímu sloganu kampaně Marek Hlavica, ředitel AKA a jednatel ARAs.

Současně je podle autorů kampaně tečka na rameni znamením vakcinace.

Po podpisu smlouvy s úřadem vlády připraví iniciativa konečné grafické a obrazové výstupy, natočí TV spot a spustí webové stránky. Iniciativa odhaduje, že tuto práci dokončí během několika týdnů. Poté ji nabídne k využití dalším subjektům.

Influenceři po kritice odmítli vládní peníze na kampaň proti dezinformacím o očkování

Číst článek

Zájem podle mluvčí iniciativy Pavly Mudrochové projevily například Hospodářská komora a Svaz průmyslu a dopravy. „Jednáme se zdravotními pojišťovnami a velkými firmami, které mohou kampaní motivovat k očkování své zaměstnance,“ uvedla Mudrochová, která je zároveň ředitelkou Asociace public relations.

Za nedostatečnou komunikaci kolem epidemie nového typu koronaviru, a zejména tématu očkování, kritizovala ministerstvo už dříve opozice i někteří odborníci. Ministerstvo zdravotnictví v prosinci vyhlásilo výběrové řízení na kampaň o koronaviru a očkování proti němu za zhruba 38 milionů korun.

Měla začít v polovině ledna. Nakonec ale ministerstvo řízení zrušilo a místo toho začalo před Vánocemi spolupracovat s úřadem vlády a zástupci komunikačních agentur a dalších profesionálů působících v public relations.

ČTK Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme