Lidé si stále víc stěžují na chování elektronických obchodů

Počet stížností na podvodné chování elektronických obchodů roste. Upozorňuje na to Česká obchodní inspekce, která dnes bude prezentovat výsledky kontrol.

Tento článek je více než rok starý.

Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Za nejbezpečnější opatření považují odborníci odpojit se od počítače úplně

Za nejbezpečnější opatření považují odborníci odpojit se od počítače úplně | Foto: stock exchange, Jakub Krechowicz

Zástupkyně inspekce Miloslava Fléglová potvrdila, že opakovaně varují spotřebitele před ukvapenými nákupy na internetu.

„Zejména bychom chtěli varovat spotřebitele, aby se vyvarovali neuvážených nákupů v neověřených nebo anonymních e-shopech, které lákají na podezřele nízké ceny. Aby se spotřebitelé nestali obětí neseriózních obchodníků, pak bychom jim doporučovali, aby věnovali náležitou pozornost identifikaci obchodu, se kterým chtějí smlouvu uzavřít,“ upozornila Fléglová.

Spotřebitelé by se podle ní měli seznámit s obchodními podmínkami, a to ještě před tím, než uzavřou smlouvu. Lidé, kteří nakupují na internetu poprvé, by neměli platit kreditní kartou, ale nechat si zaslat zboží na dobírku.

Nikola Bojčev, Martin Hromádka Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme