Marketérem roku se stala vedoucí odboru kultury města Litomyšl

Marketérem roku 2009 se stala Michaela Severová, která vede obor kultury a cestovního ruchu města Litomyšl. Vítězka si kromě titulu odnesla i sošku modrého delfína. Severová působí i jako ředitelka Dobrovolného svazku obcí českého dědictví UNESCO. Titul marketér roku uděluje Česká marketingová společnost tomu, kdo se nejvíce zaslouží o rozvoj firmy nebo instituce. O titul se letos ucházelo 17 nominovaných.

Tento článek je více než rok starý.

Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Domy s podloubím v Litomyšli

Domy s podloubím v Litomyšli | Zdroj: ČTK

Severová ocenila, že tento rok cena putuje do veřejného sektoru: „Marketing v oblasti samosprávy a veřejné správy není úplně běžná záležitost. Zatím je to stále výsada byznysu a podnikatelského sektoru. Myslím si, že to je dobře, myslím na ten sektor, který se snaží propagovat památky. Myslím si, že by to mohlo pomoc a být inspirací mým kolegům v dalších městech.“

Marketérka roku 2009 tvrdí, že ekonomická krize se na marketingu města Litomyšl nepodepsala. Městu se totiž daří čerpat peníze z Evropské unie.

„Pro nás je teď docela dobré období, protože čerpáme na marketing také finanční prostředky z Evropské unie. Takže nás se krize dotýká zprostředkovaně přes výběr daní, ale trošku se zpožděním. Zatím to nebylo tak strašné. Doufáme, že nebude hůř, že už bude jen lépe,“ dodává Severová.

Lenka Rafaelová, Martina Spěváčková Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme