Na romantiku chce CzechTourism lákat do Česka svatebčany i gaye

Česká centrála cestovního ruchu CzechTourism chystá kampaň na podporu netradiční příjezdové turistiky. Českou republiku chce představit jako velmi přátelskou zemi k menšinám, a zvýšit tak počet gay a lesbických turistů. Další skupinou, kterou by agentura chtěla do země přilákat, jsou mladí lidé hledající romantické zážitky. Podporovat ale hodlá i svatební turistiku.

Tento článek je více než rok starý.

Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Pracovna na zámku v Jindřichově Hradci s bohatě zdobeným kazetovým stropem

Pracovna na zámku v Jindřichově Hradci s bohatě zdobeným kazetovým stropem | Foto: Hrad a zámek Jindřichův Hradec

Podle Marka Mráze z agentury CzechTourism stoupá zájem o Českou republiku jako o turistickou destinaci. Oproti loňskému roku agentura eviduje zhruba 11% nárůst návštěvníků.

„To je pro nás ideální příležitost představit na vybraných trzích nové produkty, oslovit nové cílové skupiny a v přicházejícím podzimu bychom chtěli využít romantickou atmosféru a představit Česko jako romantickou destinaci,“ vysvětluje Mráz.

Přehrát

00:00 / 00:00

Marek Mráz z agentury CzechTourism představuje novou reklamní kampaň

Podle něj má romantická kampaň představit zejména ubytování na zámcích se všemi zážitky, které takové prostředí nabízí. Jednalo by se prý například o pikniky v zámeckém parku, jízdu kočárem, wellness programy nebo lety balónem.

CzechTourism se chce zaměřit na trhy, které již o Českou republiku projevují zájem, konkrétně Velkou Británii, Nizozemí, Německo, Slovensko a Polsko. Kampaně v jednotlivých zemích pak podle Mráze budou vedeny individuálně podle povahy trhu.

Agentura se také neobává, že by gay a lesbické turisty mohly od návštěvy Česka odradit odmítavé postoje některých českých politiků, které se vyskytly v souvislosti s probíhajícím festivalem Prague Pride.

„Festival je jednorázovou akcí, jedním ze střípků mozaiky, kterou se snažíme pro tyto návštěvníky vytvářet. Myslím si, že když sledujeme činnost švýcarské, rakouské i polské centrály cestovního ruchu, která bojuje o tyto bonitní návštěvníky, kteří v destinaci prokazatelně utrácejí více než běžní návštěvníci, tak je naší povinností nabídnout zajímavé produkty a zajímavá témata i této – jak já říkám – duhové cílové skupině,“ dodává Mráz.

Jan Richter, Kristina Winklerová Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme