Nezvala oponenty a před volbami zvýhodnila Zemana. TV Barrandov porušila zákon, tvrdí vysílací rada

Rada pro rozhlasové a televizní vysílání poslala televizi Barrandov pět upozornění na porušení zákona. Výtky se týkají pořadů vlastníka televize Jaromíra Soukupa. Podle rady si nezval oponenty a před volbami zvýhodnil prezidentského kandidáta Miloše Zemana.

Praha Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na Google+ Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Jaromír Soukup | Zdroj: TV Barrandov

Výkonný ředitel společnosti Empresa Media Daniel Köppl, pod kterou televize Barrandov spadá, ještě výtky rady nečetl. Odmítá ale, že by televize porušila zákon.   

„Jsem přesvědčen o tom, že televize Barrandov neporušila zákon v žádném bodu. Rada uplatňuje kritéria, která jsou logická, jsou oprávněná pro veřejnoprávní média i na soukromé subjekty. Myslím si, že soukromé subjekty mají v tomto jistou větší volnost,“ říká Köppl.

Na nápravu má televize sedm dní. Pak s ní rada může zahájit přestupkové řízení a dát jí pokutu.

Jakub Horáček Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na Google+ Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme