Nové call centrum Zelené vlny funguje měsíc. Operátoři přijali přes sedm tisíc hovorů

Dnes je to přesně měsíc, kdy Český rozhlas spustil nové call-centrum Zelené vlny. Dopravní informace na bezplatnou nonstop linku 800 553 553 už zavolaly tisícovky řidičů.

Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nové call centrum Zelené vlny Českého rozhlasu | Foto: Český rozhlas, Khalil Baalbaki

„Na místě je určitě poděkovat posluchačům a zpravodajům Zelené vlny, protože už jsme překonali sedm tisíc volání. Denně nám zavolá dopravní informaci přes 240 lidí. My jsme velmi rádi, protože tak pomáhají najít lepší cestu i objízdné trasy problémů, o kterých vysíláme,“ říká vedoucí Zelené vlny Jan Říha

Když někdo zavolá dopravní informaci, není vysílána pouze na stanicích Českého rozhlasu. Dostane se díky propojení s Národním dopravním informačním centrem i k dalším odběratelům, například na dopravniinfo.cz.

„Tím pádem ten počet motoristů, které oslovíme a upozorníme na dopravní komplikace je mnohem větší,“ dodává Říha.

Nová Zelená vlna

Lenka Rezková Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme