Obchodníkům vadí nová povinnost označovat rozmrazované pečivo

Obchodníci nesouhlasí s novou vyhláškou o značení pekárenských výrobků. Podle ní už nebudou smět označovat rozpékané pečivo jako „čerstvé“, ale jako „vyrobené z mražených polotovarů“. Podle prezidenta Svazu obchodu a cestovního ruchu Zdeněk Juračka zákazníci o takovou informaci nestojí.

Tento článek je více než rok starý Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

pečivo

pečivo | Foto: Eva Odstrčilová

„Podle našich zkušeností zákazník nepožaduje označit, aby věděl, které pečivo je dopékané a které je z denního provozu. Nevidím v tom nějaký velký prospěch pro zákazníka,“ tvrdí Juračka.

Jako „čerstvý“ budou moci obchodníci označovat jen chléb a pečivo, jejichž výrobu nepřerušilo zmrazení nebo jiné prodloužení trvanlivosti. Zboží budou moci nabízet nejpozději do 24 hodin po upečení. Norma začne platit zřejmě na začátku července.

Květa Moravcová, Mirko Kašpar Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme