Pacienti se dnes mají v případě potřeby obracet na nejbližšího fungujícího lékaře, radí ČLK

Pacienti se dnes do některých ordinací nedostanou. Lékaři protestují proti krokům ministra zdravotnictví. Akutní péče je ale zajištěná. „Pokud se jedná o akutní vyšetření, tak vyhledat nejbližšího fungujícího lékaře,“ radí viceprezident České lékařské komory Zdeněk Mrozek.

Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Lékařské vyšetření (ilustrační foto) | Foto: Khalil Baalbaki

Co má dělat pacient, když ho lékaři dnes odmítli nebo odmítnou ošetřit?

Jedná se o to, jde-li o plánované, nebo akutní vyšetření. Pokud se jedná o akutní vyšetření, tak vyhledat nejbližšího fungujícího lékaře. V každé nemocnice je dnes již oddělení urgentního příjmu. Pokud se jedná o plánované vyšetření – domluvit se s lékařem na jindy. Ale předpokládám, že pacienty o tomto již informovali.

A co mám dělat, když se mi způsob, jakým se mnou lékař jedná, nelíbí? Dají se jeho služby nějak reklamovat a kde?

Obecně, pokud nejste spokojena se svým lékařem, pokud si myslíte, že si máte na co stěžovat, můžete si stěžovat na České lékařské komoře, která posoudí, zda je vaše žádost oprávněná, a která zhodnotí postup lékaře.

Klára Bílá, ak Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme