Poslanci zamítli zvýšení reklamy v České televizi

Programy České televize nebude provázet více reklamy. Návrh zvýšit její objem o půl procenta zamítli poslanci. Televize by ale měla odvádět devadesát procent čistých zisků z reklamy do fondu kinematografie, správu archivu a rozvoj digitalizace.

Tento článek je více než rok starý Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Česká televize

Česká televize | Foto: Jan Rosenauer

Předsedkyně poslaneckého klubu Strany zelených Kateřina Jacques říká, že navýšení reklamy by Českou televizi neúměrně zvýhodnilo: "Už se nehovoří o tom, že by v závislosti na tom měly opět být zase snižovány koncesionářské poplatky, protože ta výhra je najednou dvojí pro tu Česku televizi. Ona by dostala i poplatky i reklamu, a to se mi nezdá být dobré." dobré.

Podíl reklamy klesl po zvýšení koncesionářského poplatku na sto dvacet korun. Postupné snižování reklamního času v ČT a navyšování poplatků schválili poslanci před dvěma lety.

Milan Kopp, Václava Marešová Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme