Radiožurnál se stal druhou nejposlouchanější stanicí v Česku, denně si ho pustí 899 tisíc lidí

Radiožurnál se stal s 899 000 posluchači opět druhou nejposlouchanější rozhlasovou stanicí v Česku. Vyplývá to z šetření Radioprojekt. Nejposlouchanější zůstal i ve druhém pololetí loňského roku Impuls s 1,051 milionu posluchačů denně, což je proti 2. a 3. čtvrtletí loňského roku pokles o 10 000 lidí. V pořadí třetí Evropu 2 si denně pustí 890 000 lidí.

Praha Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Zatímco Radiožurnálu zhruba 4000 posluchačů přibyly, Evropa 2 jich 25 000 ztratila. Na dalších místech jsou Frekvence 1 a ČRo Dvojka.

Šéfredaktorkou Vltavy bude od února Jaroslava Haladová, v Českém rozhlase působí skoro 20 let

Číst článek

Vzrostla i poslechovost Českého rozhlasu Plus, jehož denní poslechovost se zvýšila o 14 tisíc na 92 tisíc a týdenní dokonce o 20 tisíc na hodnotu 144 tisíc. V poslechovosti narostly i další celoplošné stanice, Dvojka a Vltava. Nejposlouchanější regionální stanicí Českého rozhlasu je jeho brněnské studio – 94 tisíc posluchačů denně, 153 tisíc týdně.

Výsledky poslechovosti přivítal i generální ředitel Českého rozhlasu René Zavoral. „Údaje o poslechovosti stanice Český rozhlas Plus překonávají prognózy, které jsme měli v době vzniku této stanice a svědčí o zájmu české veřejnosti o hlubší zpravodajství a publicistiku,“ řekl.

‚Rok 2018 se vydařil‘

Mezi stanicemi, které pokrývají více regionů, ale nejsou celostátní, se nejlépe dařilo Hitrádiím s nárůstem o 4000 na 675 000 posluchačů denně. Druhý skončil Blaník.

Vizualizované vysílání Radiožurnálu či zprávy z iROZHLAS.cz. Český rozhlas spustil aplikaci pro HbbTV

Číst článek

„Rok 2018 se vydařil, investice do reklamy se za poslední tři roky zvýšily o 100 milionů korun,“ uvedl prezident Asociace provozovatelů soukromého vysílání Michel Fleischmann.

Čisté investice do reklamy loni vzrostly o 2,9 procenta na 1,574 miliardy korun. V posledním čtvrtletí minulého roku se investice meziročně zvýšily o tři procenta na 513 milionů korun. Nejvíce se reklamnímu trhu dařilo v říjnu a listopadu. Rostla reklama na auta, maloobchod, textil a módu, internetový maloobchod a nabídky práce.

Celkově rozhlas alespoň jednou za týden poslouchalo přes 85,7 procenta lidí. Denně si nějakou stanici naladilo 61,9 procenta populace, vyplynulo z šetření.

Lukáš Polák, ČTK Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme