Praha se představí světu. Kampaň vyjde na 40 milionů korun

Praha chystá speciální reklamní kampaň, která má naši metropoli představit v zahraničí. Cílem projektu je podpořit cestovní ruch a zvýšit tak počet návštěvníků Prahy. Vypsanou soutěž o nejlepší návrh nakonec vyhrála firma M.I.P.

Tento článek je více než rok starý Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Praha-Vinohrady

Praha-Vinohrady | Foto: Jan Rosenauer

Podle pražského radního pro oblast kultury Milana Richtera se reklamní kampaň soustředí na tři hlavní oblasti - na televizní vysílání, reklamní magazíny leteckých společností a globální internetové servery.

"Podle dosavadních návrhů, by měla reklama běžet na CNN, Eurosportu a na Euronews, ale také například na Slovensku, myslím, že na Markíze," vypočítal Richter.

Reklama by se podle něj měla objevit také v magazínech leteckých společností, které jsou důležité pro naši destinaci. "To znamená hlavně německý, anglický, ruský a francouzský trh, samozřejmě i Itálie. Pokud jde o bannery, tak internetová kampaň proběhne na největších portálech, které ve světě fungují, například na Facebooku," upřesnil radní.

Vítěze vypsané soutěže vybírala komise, kterou sestavil speciální poradní sbor pro oblast cestovního ruchu. Na uskutečnění kampaně vyčlenil magistrát přes 40 milionů korun. Přesnou podobu kampaně ale musí ještě odsouhlasit Rada hlavního města.

Monika Horská, Alice Kottová Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme