Radiožurnál posílil a v denních datech překonal hranici 900 tisíc posluchačů, daří se i Plusu

Vlajková loď Českého rozhlasu je dlouhodobě nejposlouchanější v hlavním městě, kde je následovaná Evropou 2 a Rádiem Impuls. Češi poslouchají rozhlasové vysílání nejčastěji v zaměstnání.

Tento článek je více než rok starý.

Praha Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Rádio, Radiožurnál, Český rozhlas (ilustrační foto)

Rádio, Radiožurnál, Český rozhlas (ilustrační foto) | Foto: Khalil Baalbaki | Zdroj: Český rozhlas

Pozitivní zprávy pro Český rozhlas přinesla aktuální čísla Radioprojektu, pravidelně zveřejňované výsledky poslechovosti tuzemských rozhlasových stanic. Radiožurnál, vlajková stanice veřejnoprávního média, ve II. a III. kvartálu oslovil 909 tisíc denních posluchačů.

Mezinárodní ocenění za inovaci. Radiožurnál získal za Studio '39 Česko-německou novinářskou cenu

Číst článek

Oproti minulému měření je to tak navýšení o více než 50 tisíc lidí. Radiožurnál je dvojkou rozhlasového trhu po Rádiu Impuls, který ladí 1,021 milionu posluchačů denně.

Ještě k vyššímu nárůstu posluchačů došlo v rámci týdenních dat. 1,582 milionu posluchačů znamená pro stanici navýšení o 77 tisíc lidí. Radiožurnál si nadále drží v rámci týdenních dat pozici jedničky v hlavním městě, kde oslovuje 260 tisíc lidí, následovaná je Evropou 2 a Rádiem Impuls.

Vlajková stanice Českého rozhlasu zároveň posílila v některých moravských regionech. Radiožurnál drží aktuálně na trhu podíl 10,4 procenta.

Projekt Českého rozhlasu k srpnu 1968 získal cenu Prix Europa. Rekonstrukce osudné noci porazila i BBC

Číst článek

Dobrá čísla v aktuálním Radioprojektu vykázal také Český rozhlas Plus. Tomu se podařilo v denních datech udržet hodnotu 97 tisíc a prakticky stejného výsledku dosáhl i v týdenních číslech – 155 tisíc.

Co se týká činností, které při poslechu rádia děláme, nejčastěji je to zaměstnání a domácí práce. Došlo i k nárůstu poslechu rádia v automobilu (13 procent), což je způsobeno pravděpodobně zvyšujícím se počtem dopravních komplikací.

Týdenní zásah rozhlasového vysílání je 86,7 procenta, denní pak 62 procent s průměrným poslechem čtyři hodiny 31 minut.

Milionový iROZHLAS.cz

Úspěšné období má za sebou i zpravodajský server Českého rozhlasu: v říjnu navštívilo iROZHLAS.cz podle statistik Netmonitoru 1 205 678 reálných uživatelů. Po šesté v řadě se tak podařilo – v měsíční návštěvnosti - přeskočit milionovou laťku.

Lukáš Polák Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme